Samsung Galaxy S vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 23 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ben al ff in het bezit van deze telefoon maar weet dus niet hoe ik mijn gemaakte foto's van de telefoon naar de PC kan overzetten.
    Ik heb het programma Kies geïnstalleerd en krijg dat ook wel werkend maar kan helaas tot grote ergernis niet de gemaakte foto's uploaden naar mijn pc.
    Ik weet dat je de foto's wel kan delen via Hyves/Facebook etc. maar dat wil ik nu juist niet.
    Het boekje geeft mij ook niet de nodige info..

    Is het nu echt zo moeilijk of kijk ik er compleet overheen?

    Wie heeft de gouden tip?
     
  2. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.989
    1.806
    113
    Provincie Groningen
    Heb je er geen data kabel bij?
     
  3. kleintje88

    kleintje88 VIP lid

    17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Heb je het programmatje via de samsung site ( :: Mobile Exciting!! - Samsung Mobile :: ) gedownload op de pc ?
    Ik kreeg het ook niet voor elkaar tot ik daar het programmaatje samsung kies (moet je even zoeken bij zoekfunctie ) had gedownload en toen kreeg ik wel alles erop!

    (let op downloaden duurt wel wat lang! )

    Daarna data kabel aansluiten en dan zou hij het moeten doen ?
     
  4. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @consider; De telefoon hangt idd al aan de kabel

    @kleintje; Als je goed had gelezen zie je dat ik het programma Kies geïnstalleerd heb.
    Ik zie alleen nergens de optie om mijn foto's te bekijken en bijv. naar mijn pc te slepen/kopiëren.
     
  5. Essenhout

    Essenhout Niet meer actief

    Dit lukt mij, tot mijn grote ergenis ook niet. :(
    Ik lees even met je mee.
    Ik weet niet of je bleutooth op je pc/laptop hebt? Daar doe ik het nu mee, omdat het programma bij mij dus ook niet werkt.
     
  6. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    bluetooth werk ik niet mee, geen idee of dat eigenlijk wel werkt via de Imac.

    Ik snap er echt niks van, vraag me nu echt af waarom het zo moeilijk moet zijn...
     
  7. augustus

    augustus Niet meer actief

    Volgensmij moet je ze gewoon via kies kunnen kopieeren en plakken. Anders even foto openen dan delen en mailen naar je hotmail en zo opslaan op je pc.
     
  8. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik kom er nu net achter dat het programma Kies mijn telefoon helemaal niet zag.
    Dus heb de boel weer losgekoppeld en het programma nieuw opgestart...toen zag ik dat ik kon kiezen met welke computer.
    De hoofdcomputer is een Imac (daar werkt het programma dus niet), dus hebben we windows 7 hier virtueel draaien.
    Toen zag ik dus dat de telefoon niet gekoppeld was aan windows 7...oops ;)

    Nu zie ik iig mijn telefoon weer in het programma Kies, alhoewel....deze probeert te verbinden.
     
  9. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.831
    1.306
    113
    Je kunt dit doen door op het telefoon icoontje te gaan staan. Dan zie je een balk met opties naar links schuiven en daar zit het in. Je kunt de foto's dan downloaden naar je pc.
    Wat ook kan is via de windows verkenner (dus niet in KIES) je telefoon benaderen en dan de map DCIM zoeken (dacht onder camera oid). Daar staan de foto's in, die kun je dan kopieren. Hoop dat het zo lukt!
     
  10. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Het is mij inmiddels gelukt :D

    Was ff zoeken en prutsen maar ben blij dat het nu werkt!
     

Deel Deze Pagina