Inmiddels hebben wij de 20 weken echo gehad en weten wij dat we wederom een dochter verwachten. Mijn vriend heeft al veel namen afgekeurd, maar de naam esmee vind hij wel leuk. Onze andere dochter heet Isa. Wat vinden jullie van deze combinatie? En zijn er nog soortgelijke namen waar we over na kunnen denken?
Ik vind esmee een prima naam, maar niet mijn smaak. Isa vind ik wel mooi! Noa Aimee Evi Eva Emmy Loïs
ik vind het mooi samen klinken. maar ik kan niet goed uit het bericht opmaken of jij het eigenlijk wel een leuke naam vindt! volgens zee van namen zijn dit ook leuke namen als je van isa houdt: Lena Liz Lize Loïs Lynn Maud Mimi Mona Suze Zoë Joleen Reza Jody Mila Jaimy Bibi Chrystal Emma Aïsha Eva Evy Fenna Florine Pleun Emmalie Dide Nicky Reva Niene Kaja Alyx Nim Yánoa Haeley Rosemarijn Ilsa Indy Ise Isis Jade Jasmijn Julia Kaat Kyra
en dit zijn de suggesties bij/ ipv Esmee Loïs Lynn Milou Mina Noa Rosalie Rose Rosie Sarah Stella Tess Tessa Veerle Dilaya Lilli Benthe Adelise Billie Dalia Emelie Emma Eva Felia Féline Femke Lynne Dewi Jolynn Mus Dakota Thirza Chalyssa Silje Ize Dahné Gaby Fayén Alixe Merissa