Wat is de heftigste pijn die je ooit gehad hebt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tuttebella, 1 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Fysiek: de hoofdpijn toen ik hersenvliesontsteking had, de pijn in m’n long toen ie helemaal vol zat met ontstekingsvocht en de pijn van de longpunctie.
    M’n bevallingen waren verre van pijnloos maar bovenstaande topte dat.

Psychisch: depressie en PND, verlies van geliefden.

2. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Mijn rug die volledig vast zit en waar ik nu diclofenac voor heb. Kan niet meer tillen maar moet wel vanwege 11 maanden baby:eek:

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    10jaar helse pijn in m'n rug(vanaf m'n 15e). 10 jaar artsen die niet konden helpen, je niet geloven vooral. Jaren aan zware pijnstillers gezeten, elke dag zo duf als een lammetje. Heb heel wat zitten huilen, nachtelijke hete douches om de pijn iets te verzachten, elke dag met een hete kruik tegen m'n rug in bed. Niemand die mij kon helpen. Heb uiteindelijk een revalidatie centrum gevonden die mij zo onwijs goed hebben geholpen dat ik nu bijna pijnloos door het leven ga. Hooguit op dagen dat ik het druk heb gehad of tijdens m'n menstruatie.

4. Adrianaj

Adrianaj Actief lid

25 aug 2017
    358
    576
    93
    Vrouw
    Bevalling moet nog komen dus die laat ik nog even open..

Dus nu op 1 : Nierbekontsteking. Drama !
    Op 2 : me tweede miskraam met bijna 14 week door een hematoom zowel fysiek als mentaal want ik wou haar zo graag bij me houden.

5. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    naast mijn bevallingen... verstandskiezen trekken. man man week pijn per getrokken kies gehad. vreselijk.

6. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.593
    541
    113
    Stip op 1: Bevallingen!

Op 2: Migraine!

en verder: verstandskiezen weggesneden, zwaar gekneusde knie

7. Popidepi

Popidepi Bekend lid

25 sep 2017
    672
    791
    93
    Frituurvet (op zijn warmst) over mijn voet krijgen. De frituurpan viel om. Ik met mijn toen 16 jarige hoofd dacht dat het wel een goed idee was om de frituurpan op een verhoogde drempel (of dorpel?) in de schuur te zetten zodat de frituur lucht naar buiten kon. Totdat ik mij bedacht dat dit misschien toch niet zo'n héél goed idee was met het risico dat hij om kon vallen.... dus toen wilde ik hem pakken en op de grond zetten.... suuuuper heet dat ding dus hij viel om. Over mijn voet. Nog nooit heb ik zo'n pijn gevoeld:thumup:

8. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Dat voorspelt niet veel goeds... moet binnenkort.

Deel Deze Pagina