Blindedarm was bijna geklapt. En ik heb gewoon een snee maar ik kon ni op de po plassen nou die wandelingetje naar de wc jeejtje wat een pijn. Rugweeen 2x. Keelamandelen viel wel mee de onstekingen deden meer pijn. Fisiek zoontje laten gaan
Ik twijfel tussen twee weeenstormen met rugweeen of een verwaarloosde ontsteking aan mijn kies (duurde lang voor ik wist waar de pijn vandaan kwam. Het was over t hoofd gezien op de foto’s).
Ik kies denk ik toch voor de pijn aan mijn gezicht/hoofd na het trekken van 2 verstandkiezen en na een neusoperatie. Bij die verstandkiezen echt een week lang vreselijke pijn gehad, het was blauw tot in mijn nek. Na de neus operatie naar huis gestuurd met paracetamol. Ik zat einde van de dag echt huilend op de bank van de pijn. Pas toen ik aan de morfine werd gezet, werd het draaglijk. Echt, geef mij maar een natuurlijke bevalling (geen opgewekte, die is toch wel een goede 2e qua pijn).
Toen ik mijn kleine teen zo hard stootte dat ik bij het HAP terecht kwam omdat ik niet meer kon lopen.
De rugweeënstorm en nu eigenlijk de ontstoken pezen in handen en voeten beide even pijnlijk. De weeënstorm kon ik nog ruggenprik voor vragen. De ontstoken pezen kan niets voor gedaan worden.
Ik had wel gelijk zo iets toen ik de titel las: “Dit wordt serieus op een zwangerschaps forum gevraagd?” Maar naast mijn bevallingen was het pijnlijkst een pols operatie (ganglion verwijderen) waarbij de verdoving het opeens halverwege niet meer werkte......
Oh, meid toch! Wat afschuwelijk, met geen pen te beschrijven. Ik wens je alle sterkte toe die je nodig hebt. Knuffel!
Toen ik mijn broertje onder een wit laken op een brancard in een uitvaartcentrum zag liggen een half jaar geleden.
Gelukkig goed! Voor zover we weten heeft ze geen restschade. Ze is alleen heel erg groot voor haar leeftijd (doorgeschoten in de groei). Wat we niet weten is of ze hiervoor geestelijk ‘slimmer’ was dan nu. Maar ze kan gewoon goed meekomen op school.
Met een oorontsteking vliegen ooooh wat een pijn heb ik gehad en daarna ook Heb de hele vlucht zitten huilen. De bevalling!! Spaakbeen breken was echt geen pretje
Ja maar het is ook een topic over pijn? Zelf vond ik het best meevallen. Een beetje een zeurend gevoel maar niet echt pijn van ja daar zou ik een pijnstiller voor nodig hebben. OT neuralgia aanvallen. Die zijn nu vrij goed onder controle maar toen dat nog niet het geval was wist ik soms echt niet meer wat te doen met mezelf. En amandelonststeking met daarbovenop een neuralgia aanval. Was op een zondag, man ten einde raad zijn beste vriend gebeld om me naar A&E te brengen. Die wilde eerst niet omdat hij echt moe was maar toen mijn man zei dat ik ook nog een neuralgia aanval had (zijn zus heeft dat ook dus hij weet wat het is) stond hij binnen 5 minuten aan de deur.
Sowieso is het pas bewezen effectief vanaf 41 weken. Daarnaast is het maximaal 2 keer strippen... Vind het echt rot dat dat gewoon gedaan wordt, ook als iemand zoveel pijn heeft. Sommige vrouwen vinden het 'fijn' om gestript te worden, dan vind ik het ook wel best dat daarin wat meer mee gegaan wordt...
Galsteenkolieken (binnenkort voorgoed vanaf). Migraine. Keizersnede napijn. Gebroken kleine teen (3 maanden mank gelopen), grappig genoeg een andere teen ook gebroken zonder het zelfs maar te merken.
Mijn derde bevalling, die weeen waren zo bizar en onmogelijk te handelen. De rest was easy en zelfs zonder pijnstilling maar 3 poeh!
Ja mijn buikspieren zijn weg en mijn conditie is nog 0. En m'n darmen zullen altijd m'n zwakste punt blijven. Ook kan ik geen kindjes meer krijgen
3 voudige torsie van mijn eierstok, die al voor inwendige bloedingen zorgde en ook niet meer te redden was.