wat is de hobby waar je het meest spijt van hebt gehad?

Discussie in 'De lounge' gestart door , 30 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Hihi, computeren en puzzelen zijn mn hobby's, maar heb ik geen spijt van, kost ook niet zoveel geld. Een dagboek bijhouden kon ik ook niet, maar verder heb ik weinig kostbare dingen uitgeprobeerd ;)

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Bij een kinderkoor gaan en pas op mijn 15de stoppen. Ik was geen kind meer toen :')

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.086
    3.869
    113
    Ehm, inderdaad proefmonstertjes verzamelen. En hotelspulletjes. Mijn vader reisde veel, dus ik had echt op een gegeven moment ladingen zeepjes, shampootjes, schoenpoetsdingetjes etc.
    Verder was ik als kind gek op slakken, op een gegeven moment had ik wel 50 slijmerige vriendjes.
    Haha, en mijn man had een keer een puzzel gemaakt die we nog hadden liggen. Vervolgens dacht iedereen dat hij dus dol op puzzelen was en kreeg hij tig puzzels van dieren tot Oostenrijkse landschappen aan toe. Terwijl hij er eigenlijk weinig aan vond. Op de rommelmarkt verkocht!

4. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    steppen, ik heb zo'n step-apparaat ggekocht en totaal denk ik 5 keer gedaan
    windsor pilates dvd gekocht, totaal 1 keer uitgeprobeerd :rolleyes:

sja een mens wil soms van alles he :)

5. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Plakboeken volmaken (zo'n stuk of 5) met plaatjes van een band waar ik me nu de ogen voor uit mijn kop schaam! Hahahaha
    En ik had ook 16 videobanden, 25 cd's en behoorlijk wat posters van diezelfde band..

6. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Tja Anabella, nu kun je natuurlijk de vraag verwachten;

WELKE BAND? ;)

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Bootcamp van Billy Blanks.... te pittig voor mijn astma.
    En een crosstrainer.... te saai :oops:

8. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    ik heb ook n stepautomaat gehad,2 keer gebruikt..

en recepten uitgeknipt en doe er nooit iets mee terwijl ze netjes ingeplakt zitten

9. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ja zeg, dat ga ik niet vertellen hoor Stranger, schaam me dood! [​IMG] :D

10. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
  11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    haha, hier ook, ik en mn vriend samen.
    We hebben het echt seriues geprobeerd, hebben zelfs fanatiek les gehad.
    Maar we zijn gewoon te schijterig dat we op onze bek gaan :)

/quote]

Hahaha skeeleren idd. Ik kreeg geweldig mooie nike dorfin of endorfins voor mijn verjaardag. Mijn man had ze gelijk voor zichzlef ook erbij gehaald. Beschermers en alles.
    Netto vier meter geskeelerd door de woonkamer..hahah. Oud huis dus loopt scheef hoefde niks te doen. Erg jammer want hier in het centrum van Utrecht komt regelmatig de skeelertocht voorbij.....Ik zou het zo graag doen maar ben ook te schijterig en bang dat ik onderuit ga. Dacht eerst nog met de buggy maar dat is ook niet heel veilig volgens mij...

12. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    the kelly family :oops:

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.086
    3.869
    113
    Haha :) , die zijn inderdaad wel heel fout! Maar ach, iedereen heeft wel eens zo'n misser!

14. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Goh, ik dacht BZN ofzo...haha, nou, dan ken ik er ook nog wel een, ik doe mee met de shame on me-ronde:

Fan zijn van Gerard Joling! Met een vriendinnetje samen, helemaal verliefd! Heb zelfs zijn boek verslonden! Plaaten gekocht, bandjes opgenomen! Later, toen we een jaar of 16 waren zijn we voor de grap naar die karaokeshow van hem geweest, haha, onzelf uitlachen dat wij verliefd waren op één van de meest opzichtige homo's in Nederland!

15. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Dapper dat jullie zo "uit de kast komen"Annabella en Judy! Hahahaha. Echt lol hier!
    Ik heb ooit samen met hubbie een abonnement op een heeeeele dure sportschool gehad, kostte met zn 2en 120 euro per maand. Ik heb het 2 maanden volgehouden en hubbie is allleen de proefles geweest. Je moest een jaar lang lid blijven.
    Ik kreeg een rituals pakketje cadeau omdat ik hem lid maakte.
    Was een heel duur rituals pakketje!

16. hardloper

hardloper Niet meer actief

Waarom schaam je je daarvoor? the Kelly Family is toch leuk? Als je nou fan was van die boybands ofzo... (maar ja, ik ben altijd tegendraads geweest, ik was (ben) fan van Beethoven

Groetjes, lidwina

17. Niet meer actief

ooooh wacht ik weet nog wel iets wat ik verzamelde PICKWICK zegels, blikken vol en uiteindelijk gedoneerd aan de vuilnisbak :(

18. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    hahaha, nou ja, die is ook goed! Ik heb jaaaren in een orkestje gespeeld, durfde dat nooit zo goed te vertellen in de klas.....want ik speelde altfluit....een uit de hand gelopen blokfluit zeg maar!

Nu zegt iedereen, echt, in een orkest? Heb zelfs in Vredenburg Utrecht opgetreden, maar ja, toen was dat dus echt niet cool....

19. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Haha hier nog 1, ik heb tot mijn 15e in een fanfare gespeeld, speelde bugel... (wat, ja bugel ja, soort trompet zeg maar.)

En dat was dus ook echt niet cool, liep ik in zo'n uniform rond, was echt bang dat iemand van school me zag

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.086
    3.869
    113
    Oh ja, van mijn ouders moest ik op de padvinderij, dat was toen ook echt iets voor sukkels. Heb het altijd verzwegen. Kreeg je posters mee om bij je op school op te hangen, die flikkerde ik altijd direct in de kliko. Vond er trouwens ook geen moer aan, elke weer speurtochten...

Deel Deze Pagina