Hier beiden op 885 gezet. Wij kunnen weinig kosten en kunnen het goed missen als het wel nodig is. Maar kan je dit nu nog veranderen?
Gewoon de standaard 385 maar goed, ik maak het ook sinds een jaar of 3 elke keer op dus ik laat het lekker zo staan. Wij zijn sowieso collectief verzekerd via het werk van mijn man dus de premie gaat dan iets omlaag. Wij konden het tot 9 januari wijzigen bij de CZ, weet niet hoe het bij de andere verzekeraars zitten maar volgens mij kan je dit nu niet meer veranderen voor dit jaar.
Normaal altijd alleen het wettelijk bedrag. Dit jaar met 100 euro vrijwillig eigen risico erop. In 2015 hebben we maar 50 euro eigen risico betaald. In 2014 is het eigen risico van mijn man wel volledig verbruikt, ik niets. Scheelt nu maar 75 euro per jaar. Maar goed, toch een week boodschappen
Wij hebben hem al een paar jaar op maximaal staan. Mijn man heeft al 2 jaar het maximale moeten betalen, dat is het risico dat je loopt . We hopen nog wel wat terug te krijgen ivm een blessure wat niet zijn schuld was. Ik heb 2 jaar maar een paar honderd euro eigen risico gebruikt. Als we allebei ons hoge eigen risico op maken, kost dat 500 euro extra. Dat kunnen wij wel dragen. We sparen elke maand 370 euro, daarvan kunnen we 2 keer 885 euro betalen en de premie van volgend jaar (betalen per jaar).
Mijne staat minimaal, omdat mijn eigen risico al jaren in januari op is. Mijn man heeft het sinds afgelopen jaar wel op maximaal staan, omdat hij geen hoge zorgkosten verwacht.
Beiden 885,-. Dit hebben we allebei al jaren en bevalt prima. Ik kost niet meer dan 100 euro per jaar aan eigen risico en mijn vriend in een jaar of 4 maar 15 euro. Ik vind het zonde om zoveel meer te betalen. En als we nu een keer wel aan het volledige eigen risico komen dan hebben we toch al een boel gewonnen aan de jaren waar we er niet aan gekomen zijn
Beide op het maximale bedrag. Al jarenlang maken we geen zorgkosten en mocht het dit jaar wel zo zijn, dan kunnen we dat risico goed dragen.
Wij hebben t beide op minimaal staan gelukkig maar wat afgelopen jaar hadden weer 5300,- aan zorgkosten