Wat is de inhoud van jouw vluchtkoffer?

Discussie in 'De bevalling' gestart door leutjj, 2 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik vind dit wel een goed idee eigenlijk. Klopt het dat je dat vanaf 37 weken pas mag kolven? Heb ik eens ergens wat over gehoord maar weet t niet meer zo goed. Spuitjes even bij de apotheek halen dan maar :)

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ze zeggen het maar er zijn zat vrouwen die nog voeden aan een ouder kind en tegelijkertijd zwanger zijn. In theorie komt er tijdens een orgasme meer hormoon vrij wat de bevalling in werking zal zetten. Je kan altijd vast rustig met de hand kolven en dan met 36/37 weken beginnen maar ga niet uit van gigantische hoeveelheden al het begin is iets en die spuitjes kan je meenemen in een koeltasje met koelelement. Als je ze niet gebruikt gewoon thuis weer invriezen het is zeer kostbare melk vol antistoffen :)

3. MamaSophia

MamaSophia Actief lid

18 apr 2015
    225
    0
    0
    Utrecht
    Even een vraagje. Hebben ze in het ziekenhuis ook kolfapparaten of moet je je eigen meenemen? Ik hoop natuurlijk gewoon bv te kunnen geven maar mocht dat niet lukken dan wil ik liever dat ze afgekolfde melk krijgt.

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Heb je het boek Borstvoeding van Stefan Kleintjes al gelezen? Is een goede voorbereiding, 98 % vd vrouwen is namelijk in staat borstvoeding te geven dat vond ik al een hele gerustelling nadat het bij de eerste mislukt was.

Ze hebben in het ziekenhuis gewoon een kolfapparaat :) En let er op dat er niet met een fles bij gevoed wordt maar dmv fingerfeeding of met een spuitje..

5. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Das waar ja, dank je voor je antwoord. Nee ik lek ook helemaal niet oid, dus weet niet of het gaat lukken maar ik ga het wel proberen!

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Dat zegt gelukkig helemaal niks, meid komt goed :D

Deel Deze Pagina