bloedverlies en pril zwanger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Bianca, 17 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    hallo,

ik weet sinds gisteren dat ik in verwachting ben, ik heb een predictor test gedaan en die was direct super positief!

Vandaag stond ik vroeg op omdat ik bij de HA ging voor een bloedonderzoek en toen ik op het toilet zat en me afveegde kwam er bloed mee. Helemaal niet veel, maar maak me toch zorgen.

De HA zei dat ik zowiezo zwanger ben of was doordat de test positief aangeeft en deze heel correct zijn. Nu vanavond mag ik bellen en dan weet ik ofdat ik nog zwanger ben. Maar ik vond de uitleg van de dokter nogal kort en onduidelijk.

Kunnen jullie mij wat uitleg geven?

Ik heb veel symptomen, al een tijdje, maar op 2 augustus kreeg ik bruin bloedverlies dat heeft aangehouden tot en met gisteren, nu is dat overgegaan in een beetje rood, soms wat bruinachtig bloedverlies enkel bij het afvegen en dat is dan maar een klein beetje. Het is er wel elke keer als ik naar toilet ga en afveeg.
    Gisteren trok en stak mijn onderbuik, mijn buik staat ook al wat dikker, had ik het zuur,...
    Nu, op dit ogenblik krijg ik terug wat last ik m'n buik en zijkant rug.

Wat denk je hiervan? Komt dit wel vaker voor of is dit echt een voorbode van een miskraam? Ik maak me echt zorgen!!

Veel liefs
    Bianca

2. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ik ben nu even naar hettoilet geweest en nu was het maar een beetje bruin bloedverlies, maar echt een hel klein beetje. Is dit beter?

3. Japke

Japke Bekend lid

1 feb 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Bianca,

Wat spannend! Als het op een menstruatie lijkt, dan zit de zwangerschap toch niet goed. Maar een klein beetje bloedverlies, weet je niet. Het kan betekenen dat het bloedverlies komt van de baarmoedermond, deze kan zeer gevoelig zijn of het kan toch een voorteken zijn dat het niet goed zit.

Je kan niet meer doen door af te wachten, hoe moeilijk dit ook is.

Heel veel sterkte en hopelijk zit het deze zwangerschap goed!

Groetjes,
    Japke

Deel Deze Pagina