A.s. zaterdag hebben we onze 3D/4D echo. Ik ben dan 27 weken zwanger. Ik vind het echt superspannend en ben heel benieuwd naar ons kleintje. Mijn placenta ligt aan de voorkant (en deels voor de uitgang), bij de 20 weken echo lag de kleine er bijna tegenaan met zijn of haar neus en zou een 3D echo niet lukken. Nu zijn we 7 weken verder en hopelijk lukt het nu wel. Ik ben alleen heel benieuwd hoe zo'n echo in z'n werk gaat; Wat laten ze allemaal zien? (geslacht willen we als verrassing houden dus ik vraag of ze de edele delen even over willen slaan) En hoelang duurt het ongeveer? En krijg je de DVD gelijk mee naar huis of pas later thuis gestuurd? Sorry voor de vele vragen, hopelijk kan iemand me meer informatie geven. Ben dat helemaal vergeten te vragen bij het maken van de afspraak en om daar nu voor te gaan bellen vind ik ook zowat...
Ligt echt aan het pakket wat je neemt hoe lang het duurt en wat je krijgt Wij betalen 90 per pretecho en krijgen dan telkens een gesproken dvd met toelichting van 50 minuten en een CD met 60 foto's, 10 afgedrukte foto's, groeirapport, etc Daarbij worden alle organen nagelopen van blaas/nieren/longen/hart/hoofdje/beentjes/ echt alles. Ook word het bovenbeentje gemeten, het buikje, het hoofdje, etc om zo te kijken of het kindje goed loopt qua groei Ook krijgen we alles in 3D te zien. Met 27 weken is het echt al heeeel duidelijk. Onze zoon leek met zijn geboorte sprekend op de 3D echo van 27 weken. De dvd/cd krijg je gelijk mee Heeft het echobureau geen website waar de pakketten staan uitgelegd? Niet elke pretecho is hetzelfde. Je hebt goedkope pakketten waarbij je binnen 10 minuten weer buiten staat,maar dus ook lange pakketten van een uur
Bedankt voor je uitgebreide reactie! Op de website staat alleen; 2D/3D/4D echo tussen de 24-30 weken, of ander tijdstip, vastgelegd op DVD incl. 2 kleurenfoto's en aantal zwart/wit foto's 105,- Dus ben erg benieuwd hopelijk is het ook zo uitgebreid als bij jullie!
Ik had ook een 3D/4D echo met 28 weken.. Ze vroeg idd of we het geslacht wisten/wilde weten zodat ze er rekening mee kon houden.. Heb ook voorliggende placenta maar ukje lag er goed voor.. Beetje jammer dat meneer de eerste 20 min steeds met zn voet voor zn gezicht lag Maar ze heeft wel wat extra tijd gedaan, duurde ongeveer drie kwartier.. Idd uitleg erbij en de dvd kregen we meteen mee.. 4 kleurfoto's en een aantal zwart witte (wel3d) voor 107 euro..
Wat grappig mijn dochter Leek er echt helemaal niet op! Ik vond het trouwens Superleuk, maar nu bij de tweede zal ik het toch denk ik niet meer doen, waarschijnlijk ook omdat ze er bij ons dus helemaal niet op leek. Daarbij kreeg ik de 20 weken echo in het ziekenhuis en kon ik haar toen ook al in 3/4D zien...
Ik vond het echt heel bijzonder! Door m'n voorliggende placenta eerst wat onduidelijk maar uiteindelijk toch mooie plaatjes en een dvd van 30 min. Wel bizar dat het zo compleet en 'af' in m'n buik groeit! Nu helemaal benieuwd naar hem/haar!!