Kledingkleur vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door Elleke, 30 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Mijn broer trouwt eind oktober. Nu heb ik voor ons dochtertje een zwart jurkje met glitters en kanten bloemen. Daaronder zwart met gouden schoentjes. Wat zouden jullie nu onder dit jurkje doen? Ik zag al een huidkleur panty langskomen maar is dit wel leuk voor oktober? Wat voor kleur deden jullie eronder? En dan een maillot? Het is een jurkje zonder mouwen, wat deden jullie voor kleur erop?

2. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Heb je een foto van het jurkje? Ik zou in ieder geval geen huidskleurige panty aan doen bij een kind. Eerder iets vrolijks en dan in dezelfde kleur een vestje.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.882
    113
    Kun je nog iets anders kiezen? Persoonlijk vind ik zwart niet leuk voor een bruiloft, zeker niet voor een kindje. Zo niet, zou ik kiezen voor een panty in een vrolijke kleur (misschien in de kleur van de bloemen in het jurkje).

4. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik zou voor een goudkleurig maillotje met glitters gaan.
    Zeker niet voor een huidskleur panty. Dat staat echt niet leuk bij een klein meisje.

Rond de feestdagen heb je die volop bij de H&M.
    Ik weet alleen niet of ze dat al in oktober hebben.

5. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Een hartjesmaillot natuurlijk! :)

6. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Glitters panty. Kan erg kriebelen. Zou wel wat anders als reserve meenemen, of eerst goed testen of het wel lekker genoeg zit.

Veel plezier!

Deel Deze Pagina