Ja idd, grappig, maar soms vind ik het ook best erg. En dan zit B dus ook gewoon weer onderin die curve te hangen...! Maar ik geloof wel dat B op weg is om M en R in te halen !
Ik ben bij het CB geweest voor het laatst, toen Sasha 1.5 was. (nu 1,5 maand geleden) Geslacht: Meisje Leeftijd: 18 maanden Gewicht: 10320 gram Lengte: 82.5 cm
Dat viel me ook op! En dat ze niet zo ver van de jongste af liggen ook! Maar erger nog...dat die vetzak van mij van 6,5 maand al bijna net zo zwaar is als Ruben...dat viel me ook op! *schaam schaam* (Finn heeft gewoon de bouw van zn ouders)
Ja idd tis gewoon niet anders. Weet eigenlijk niet wat ik liever zou hebben, beetje meer spekjes of weinig spekjes ! Gelukkig niks over te kiezen. En tja idd Finn zit aardig in de buurt bij de oudste twee hier ! Maar hij heeft natuurlijk ook de lengte he. Hier gewoon kleine kindjes, wij kunnen gewoon geen grote kindjes maken (conclusie van de kinderarts hoor ), en ligt mi niet aan onze eigen bouw, papa rond de 1.90/80kg en mama 1.72/52kg. Zo nu genoeg offtopic ! Ts, sorry!
Hier een dikkertje.. Geslacht: Jongen Leeftijd: 8 maanden Gewicht: 10,5 kilo Lengte: 0,78 cm. Bij geboorte woog hij 3580 en was 52cm. Nu zit hij hoog boven de curve van het CB, maar ze vinden het niet zorgelijk omdat de balans tussen gewicht en lengte goed is.
Ik heb er 2.. Geslacht: Jongen Leeftijd: 7,5 maand Gewicht: 7 kilo Lengte: 69 cm Geslacht: Meisje Leeftijd: 2,5 jaar Gewicht: 10,5 kilo ( klein poppetje dus!) Lengte: 84 cm
- Meisje - 15 maanden - laatst gewogen en gemeten met 14 maanden - toen was ze 79,5 cm en 10,200 gram