haha echt grappig om te lezen Asier (jongen) ongeveer 5 kilo denk nu 56cm en bijna 2 maanden Is een veelvraat
alicia, 27 maanden, 13,5 kilo en 94cm (met 24 maanden gemeten/gewogen) zit nu in 98/104 van kleding nando, 7 maanden, 74cm en 9,7 kilo (geboorte 2740gr/44cm) zit nu in 74/80 van kleding
Hey winnie, zie dat jou zoontje ook zo'n joekeloerus is Denk dat het niet zo heel veel verschilt met mijn reusje. Lekker veel baby om te knuffelen
Miesje is nu 4,5 maand oud, ze is ongeveer 60 centimeter en 6,5 kilo. Is wel al een tijdje geleden dat ze gemeten is, dus het is even gokken .
Hoe dat toch kan verschillen he. Mijn zoontje is 69cm en weegt 6kg. Dus een stuk langer en weegt minder.
zijn bijnaam is al dikkopje haha. het was z'n mager klein ventje en nu een dik reusje. zijn zus had het zelfde lengte met 9 maanden en het zelfde gewicht pas na der 1e verjaardag . veel mensen vragen of denken dat ik hem veel te veel eten geef maar hij eet gewoon volgens schema. ook met de bv groeide hij zo snel. vind het niet handig met kleding kopen omdat veel broeken gewoon niet dicht kunnen of over zijn billen gaan en drukknoopjes schieten continu open. en voor jongens hebben ze al zo weinig keuze. heb jij dat niet dat ze je aankijken van zo die propt der kindje vol. het is dat mijn oudste nooit last gehad geeft van overgewicht en die is zelfs in verhouding met de tabel kwa gewicht lager dan lengte. nando zit bij bijde hoog boven de maat. lekker veel baby om te knuffelen inderdaad. ik maak me niet druk loopt ie der vast wel weer ooit vanaf
Je haalt me de woorden uit de mond! Ons meisje is morgen vier maanden en is (ongeveer, we moeten volgende week weer naar het bureau) 68 cm en weegt 7,5 kg!! Echt een reuzenbaby dus! Haha...
Tess was met 11 maanden 80 cm, 12,5 kg nu dus al ruim 12 maanden en weet nu niet hoe lang ze is wel dat ze 13 kg is!!
Mijn dochter is nu bijna 7 maanden. Met 6maanden woog ze 9410 gram en was ze 72,5 cm lang Mijn zoon was met 12 maanden 15 kilo Groeten Friezin