hey moeders. ik heb een meisje van 8 maanden, en ze drinkt normaal nog 3x perdag een fles van 180 cc water en 6 schepjes nutrilon.. maar in eens laat ze 1 flesje weg, die wil ze gewoon niet meer.. dus nu als vervanging van die weg gevallen fles krijgt ze op tijd broodje met wat drinken.. (tussen alles door krijgt ze ook haar groenten en fruit en thee) weet niet of dit de juiste forum is om dit te vragen dus vergeef me als ik het verkeerd heb geplaatst)
nou....mischien ook tandjes? of heeft ze die al? bij maddi komen er nu tandjes door (zit nog steeds met mn kop in de wolken) en hij weigert ook wel eens zn flesje. wist niet dat dat ook gebeurde bij het krijgen van tandjes..las ik vandaag pas. je vraag hoorde volgens mij thuis bij " voedingen"
Mijn meisje drinkt al 4 maanden niet meer uit de fles, die weigert ze gewoon. Ze krijgt alleen pap met de lepel.
lennylenn, ze heeft al 4 tandje, maar kan best zijn dat er meer komen, ze is beetje hangerig, beetje warm en stinky luiertejs ahhaa.. @singelmommy, leert je prinsesje al uit beker te drinken?? ik probeer dat wel. maar ze snapt het nog niet zo.. ze likt als een poesje aan de beker/ drank.. ahahaha
als ze niet genoeg melkproducten zou krijgen door die laatste fles zou ik yoghurt geven of pap op basis van nutrilon. misschien heeft ze op dat tijdstip geen behoefte meer aan de fles. Voor 8 maanden staan ook 2-3 flessen toch? dus denk ik dat een fles weglaten en dat invullen met ander (melk) product niet erg is. en ja eigenlijk hoort dit topic in voeding thuis