Ik was 29 jaar toen ik moeder werd en na 17 maanden voeden ben ik precies op mijn 31e verjaardag gestopt. Ik ben nog steeds 31 jaar en voed mijn zoon nu bijna 2 maanden. Ik verwacht 33 jaar te zijn als ik stop...
Nouja dat kan toch, geeft niks! Heb ik ook weleens met mensen! Laatst ook iemand dat ik dacht dat die veel ouder was. Misschien was een poll bij deze vraag ook wel leuk geweest ! Maarja krijg je natuurlijk wel een erg lange lijst met alle leeftijden van bijv tussen de 18 en 50, whaha!
Ben 31 (wat een getal als je het zo ziet staan, haha!), en geef mijn zoon bijna 5 maanden volledige bv. Nog lang niet van plan te stoppen (kan zelfs niet, want hij wil niet uit de fles drinken, hihi). Zolang hij wil en ik wil, gaan we gezellig door!
Ben nu 28. Toen mijn dochter geboren is en ik dus gestart ben was ik 27. Ze krijgt nu al 4 maanden bv en hoop nog wel ff door teg aan.
38 ( geworden, 1 maand na de geboorte van mijn dochtertje) en sinds haar geboorte 3 maanden geleden geef ik volledig BV. Ik wil het sowieso een half jaar proberen vol te houden ook al zal dat best pittig worden, nu ik straks 4 dagen per week moet gaan werken.
Ik was 19 toen ik begon met bv geven, (een maandje later 20 ) En geef nu al weer bij 1 jaar bv (zie banner) en ben al weer bijna 21!
Ik wordt volgende week 33 . Ik ben begonnen met bv gegeven toen ik 21 was. Nu geef ik mijn jongste nog bv en straks de uk uiteraard.
Ik was 21 toen ik begon met de bv, ben nu 23 en geef al ruim 16 maanden bv. Ben ook nog niet van plan om er mee te stoppen!
Ik geef bv en ben nu 22 (bij de geboorte 21). Ik geef nu 4 maand bv en ga in ieder geval door tot 6 maanden. Het gaat (zoals ik hier al las) steeds gemakkelijker!! Die eerste maanden is bikkelen, maar als ik me nu bedenk wat voor gedoe het zou zijn om kv te geven... Prima zo!
Ik ben 23 jaar, en geef nu al ruim 4 maanden volledig bv. Ik ga nog lang niet stoppen, heb 12-14 maanden in gedachten.