Wat is de leeftijd van de bortsvoedings mama'?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door 894hi, 7 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Ik ben 30 jaar en voed nu mijn tweede dochter 4 maanden.
    Eerste dochter 6 weken gevoed bij haar ging het echt voor geen meter. En met mijn tweede dochter is het zo makkelijk.

2. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben 35 jaar
    Ik was 26 toen ik mijn 1e kindje voedde (9 maanden), 28 toen ik 2e kindje voedde (13mnd lang), 31 toen ik 3e kindje voedde (ook 13 mnd) en nu bij nr 4 ga ik op naar de 2 jaar. Hoe meer negatieve reacties (zelfs van mijn eigen moeder) hoe sterker ik word om door te gaan:D

3. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

Zo het is alsof ik mijzelf hoor spreken :D!!!!! Bij mijn eerste met 6 maanden kreeg ik de volgende opmerking:

Het wordt weleens tijd dat jullie dochter normale voeding krijgt. Gewoon flesvoeding zoals het hoort!:$ haha, shirt omhoog getrokken en aangelegd hahahaha!!!

Normale voeding flesvoeding? Hoe komen ze erop!!! alsof mijn kind aan de uiers van een koe moet lurken (want tsja daar wordt flesvoeding toch van gemaakt). Niets mis mee hoor, flesvoeding! Heb het vanaf 9 maanden gecombineerd.

4. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ik ben 36, een oudje dus, en voed eind volgende maand al weer 2 jaar, inmiddels zelfs twee kindjes!

5. Female

Female Niet meer actief

Ik ben 25. De eerste een jaar BV gegeven (totdat ik wist dat ik weer zwanger was), de tweede nu nog (en nog lang niet klaar zoals het er nu naar uit ziet :D)

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik ben 23 en geef nu 3 weken borstvoeding

7. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.170
    2.283
    113
    29

Bij de oudste was ik 26

8. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Ik ben 29 (moest serieus even nadenken hoe oud ik ook al weer was haha:)) en ik voed mijn zoontje nu bijna 6 maanden. Ik twijfel nu wel een beetje of ik begin met afbouwen of dat ik doorga tot 9 maanden. Ik ben het kolven op mijn werk echt goed zat en het continue rekening houden met de volle borsten maar ik vind het ook wel weer heel fijn als mijn mannetje bij me drinkt. Dan is hij weer even helemaal baby:)

9. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    30 jaar en voed nu 14 maanden

10. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ben 26 jaar en geef nu 4 maanden bv.
    Hoop dat ik het in ieder geval 6 maanden mag geven en daarna zie ik wel weer.

11. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    25 en bijna zes maanden live gevoed, sinds een week (door omstandigheden) aan het kolven, maar nog steeds een borstgevoede baby (met heeeel af en toe een flesje kunstvoeding sinds deze week).

Ik vind/vond het heerlijk om mijn beeb zelf te voeden!

12. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    ben nu 36 35 toen ik nu begon met bv geven aan mijn dochtertje.... ruim 4 jaar geleden voede ik voor de eerste keer mijn zoontje heb het toen 2 jaar en ongeveer 2 mnd gedaan.....ga nu voor minimaal een jaar en max...niet langer dan haar broer...

13. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 26 en mijn dochtertje krijgt nu al ruim 4 maanden voledige borstvoeding. Tot wanneer ik hiermee doorga weet ik nog niet.

14. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik ben 21 jaar en geef nu bijna 13 maanden BV, ben dus begonnen op 20 jaar ;)

En aangezien er er beide gek op zijn gaan we voorlopig niet stoppen ;)

15. Onzeker1982

11 mrt 2008
    44
    0
    0
    Ik ben 27!! :) En geef alweer bijna 7 maanden borstvoeding. Ben wel bezig met afbouwen, maar neem hier rustig de tijd voor. Na een half jaar ben ik begonnen met fruit en een groente hap. Ontzettend leuk! Leuke fase! Ochtends geef ik nog de borst, erg makkelijk want hij is wakker om 06.00 u... rond 12.00 - 15.00 - 19.00 krijgt hij de borst. Geniet vooral van de laatste voeding. Echt ons momentje. Herkennen jullie misschien wel. Wil stoppen met de volledige BV maar ook weer niet. Want dan is "ONS" momentje weg.... ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen ;)

16. Bri

Bri Niet meer actief

Ik was 36 toen ik bij m'n eerste begon met BV, heb het volgehouden tot m'n 37e.
    En bij nummer 2 zal ik 38 zijn.

Deel Deze Pagina