Ik moet een presentatie geven en daarbij een boekje maken met 10 tips of trucs. bijv. maak oogcontact en vertel dan waarom dat belangrijk is. Inmiddels weet ik dat ik ga presenteren over pddnos. Wie o wie heeft tips of trucs voor mij die ik in dat boekje kan schrijven. pff ik ben echt toe aan vakantie ik kan me niet meer concentreren op mijn opdrachten en kom er helemaal niet uit Alvast bedankt Liefs, Paars
Uhm.. -oogcontact maken -duidelijk praten -letten op je lichaamshouding (dus niet handen in je zakken etc) -misschien zorgen (voor zover dat kan) voor visueel materiaal bv een boekje of plaatjes. -voor jezelf een briefje maken met steekwoorden Verder kom ik even niet. Hoop dat je er iets aan hebt!
Ik heb vandaag een hele belangrijke presentatie gehad. Die ik gehaald heb overigens! Ik ben niet zo moeilijk in presenteren. Ik ga er zelf mijn vak van maken (Lerares) dus het zou ook niet anders kunnen. Ik denk dat het belangrijkste is dat je iedereen aankijkt en zo duidelijk mogelijk praat. &dat je genoeg over je onderwerp weet. Want van een blaadje aflezen is ook geen gezicht. &ik zorg altijd dat ik er goed en verzorgd uitzie
Ik had bij de presentatie van mijn afstuderen kaarten gemaakt ( net als op tv) zodat ik de draad kon bijhouden en netjes naar het publiek kon blijven kijken.