ja waardevol wij schelen 30 cm ihhihi.. is wel makkelijk hoor.. hij kan mooi afstoffen op de kast en ik op de plinten.. hihi solly was off topic
Haha wat grappig... Mijn man en ik schelen 10x zoveel minder in lengte als jullie. Namelijk 3 cm verschil, hij is 1.83 geloof ik.
1.56 en een halve centimeter. Ik rond het af naar 1.56 of 1.57, maar die halve cm is natuurlijk wél heeeeeeel belangrijk.
1,64 tenminste dat was ik altijd maar kan goed ondertussen kleiner zijn i.v.m. doorgezakte voeten...niet meer gemeten sinds eigenlijk (mn voeten zijn wel langer en breder tegenwoordig...erg vervelend) Maar die lengte heb ik mooi gecompenseerd door een vent te trouwen die 1,94 is. Alleen vergeet hij altijd dat ik bij de hoge kastjes niet bij kan. "Kan je daar niet bij? Hoezo kan je daar niet bij?" "Nou het zelfde als dat ik niet bij t plafond kan schat..." "oh euh oja..."
Hier een klein dametje van 1.55 m. Heb de kleine lengte ge-erfd van mijn oma. Die kwam uit Indonesie. Mijn vriend is 1.95 m. Dus wij zijn net Mini en Maxi .