ik wil graag een tattoo met de letter D.. nou heb ik wel een mooie D gevonden.. sierlijke maar wel simpel.. maar ik vroeg me af wat het in chinese teken is.. wie weet vind ik dat wel erg mooi.. en weet iemand of het erg zeer doet onderaan je buik.. vind het daar wel mooi plekje aangezien ze ook in mijn buik heeft gezeten..
Volgens mij worden letters niet vertaald in het chinees. En over je 2e vraag...een vriendin van mij heeft een tattoo onder in haar buik, bij haar lies. Volgens haar viel de pijn reuze mee! Ligt natuurlijk persoonlijk, iedereen heeft een andere pijngrens . Wel gaaf dat je een tattoo wilt. Ik zit er ook over te denken.
ooh dat wist ik niet... nee maar vind de tekens wel mooi altijd.. maar ik heb wel al een mooie letter D gevonden dus denk dat ik die gewoon doe.. Iemand een idee hoeveel dat kan gaan kosten?
nog een vraagje... ik wil hem dus wel graag onderin mijn buik.. alleen hoe groot is de kans dat ie lelijk wordt bij eventuele volgende zwangerschap? Hij komt vrij laag hoor.. zeg maar bij de onderbroek rand..
Ik heb er 1 iets boven mijn lies. Door mijn dikke buik is hij wel een beetje uitgerekt geweest,maar heeft nu weer zijn gewone vorm aangenomen.