Leuke onlinewinkels dameskleding?

Discussie in 'De lounge' gestart door Fem, 10 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey meiden,

Ik vroeg me af of jullie weleens online kleding kopen? En zoja, bij welke winkel? Ik ben nu wel een beetje uitgekeken op de H&M (die het nu toch niet doet bij mij, maar dat is een ander verhaal) en ik heb ook al gekeken bij Mexx en Esprit. Ik hou niet van winkels als de Otto bijvoorbeeld (gewoon mijn stijl niet). Hebben jullie nog leuke tips?

Groetjes!

2. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Mijn ervaring is eigenlijk dat het allemaal niet veel soeps is! Klinkt stom, maar het is echt zo!
    Op het plaatje ziet het er altijd mooier uit dan het is, en de maat kan heel anders uitvallen (te groot, te klein, te lang, te kort) dan jouw maat eigenlijk is. Esprit was de enige waar ik tevreden over was, maar ik pas liever lekker zelf in de winkel, zie je gelijk hoe 't staat, heb je het gelijk in huis en het scheelt verzendkosten.

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja. daar heb je helemaal gelijk in, het punt is dat ik zo weinig tijd heb... dus ik dacht: ideaal online shoppen! Maar het valt idd een beetje tegen... Ben toch wel benieuwd naar andere tips,,,,

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
  5. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

6. mirella25

mirella25 Actief lid

15 okt 2007
    403
    0
    0
    filiaalmanagster
    's hertogenbosch
  7. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Is niet duur en goedkoop niet hetzelfde :)

8. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ik heb laatst bij henm dus besteld, 2 broeken, 2 blouses, 2 tshirts en heb het allemaal kunnen houden.

ik bestel altijd meer dan dat ik nodig heb, ivm maat, dan kan de rest retour

9. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik heb nu wel een blouse besteld bij Esprit, maar ben nog op zoek naar een mooie zwarte broek. Wat ik zelf ook een mooie online winkel vind is www.bonaparte.nl hebben ook mooie kleding, alleen niet goedkoop :(

10. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Klopt, Bonaparte is ook wel redelijk goed. Probleem is, die maten van hen vallen altijd zo groot uit, en de andere keer juist klein. Ik heb maat 44/46 en had de ene keer een broek in maat 46 gekocht daar die veeeel te wijd zat, en de andere keer 1 in maat 48 die te klein was :S

11. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    www.asos.com .. Super leuke jurken/ tassen!

www.yoox.com .. Hele gave designer kleding voor veel minder geld! Wel even goed zoeken..

Ohh jaa.. en natuurlijk www.hm.com .. de Hennes shop! Ook altijd goed..

12. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Bij Esprit betaal je geen verzendkosten!
    Mijn ervaring is dat Esprit ook maatvast is. Als je 1x een broek maat 40 hebt gehad, dan kun je gerust alle broeken in maat 40 bestellen. Het hangt soms wel van het model af of het dan goed zit of niet.

13. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik heb nog nooit online besteld bij de Esprit, dus ik ben benieuwd hoe het bevalt... :)

14. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Esprit.nl is perfect! Geen verzendkosten idd en de maten zijn prima.

Pim

15. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Ik ben heel erg van de online shops dat komt ook omdat wij in een klein dorp wonen.
    En met het internet ligt de wereld aan je voeten.
    HenM wehkamp en hema zijn mijn favo.

Deel Deze Pagina