heey ladies, mischien weten de marokaanse dames het mischien, ik zoek een naaister(niet al te duur) voor het naaien van takshita's(marokaans jurk). het liefst omgeving utrecht/amsterdam/midden nederland. ik laat meestal mijn jurken in marokko/tunesie naaien,maar vanwege een bruiloft kan dat dus niet,en moet ik hier naar iets op zoek. ik hoor het graag! groetjes mounia
Ik weet dat er een winkel zit op de Jan van Galenstraat in Amsterdam tegenover de Albert Heijn. Ah...google vond hem: Bab Marrakech gelegenheidskleding, sieraden en schoenen Jan van Galenstraat 108, Amsterdam Tel: 020-6185626 Mobiel: 06-24611314
Die winkel verkoopt volgens mij alleen. Zit bij mij om de hoek nl Ik heb eerlijk gezegt geen idee of er ook naaisters zijn? Hoop dat je iets kunt vinden voor de bruilloft
dank jullie wel! ik heb net ook (na heeel veel googlen) een site gevonden, www.zakia.nl maar de prijzen zijn wel hoog,ik had ook eerlijk gezegd dat wel verwacht in nederland. Bab Marrakech heb ik ook net even op de site gekeken,en zo te zien ook heel duur. het liefst zoek ik iemand die gewoon thuis naait ofzo,maar de kans is denk ik klein hier in nederland,en anders ga ik van de week eens langs bij de bovengenoemde zaken.