Ik kan kiezen: 14.30 heen - 22.15 terug vertrek 05.45 heen - 10.35 terug vertrek 10.30 heen - 12.00 terug vertrek Is 4 uur vliegen en we gaab voor 10 dagen. Mij lijkt het leuke om extra dag pakken dus dat optie 1 maar je ben dan om 12.00 niet meer in kamer en wat ga je dan doen met kind 1.5 jaar?? Waar slapen moet ze of dan niet ?
Ik zou optie 3 kiezen. Maar houd er rekening mee dat de tijden sowieso hoogstwaarschijnlijk nog wel veranderen en/of dat de vlucht vertraagd is. Het is een indicatie van je vluchttijd, meer ook niet. Met optie 1 zit je op de terugweg met een oververmoeid kind en een nachtvlucht, ik vond dat dramatisch
Ik zou voor optie 2 gaan. Terug vlucht om 22.15 is echt niks met kinderen. Zo vermoeiend. Of optie 1, dan ben je vroeg maar pak je die dag ook goed mee. Ik vind zo vroeg vliegen ideaal. Wij vliegen over 2 weken om 5.30
Oh nee 's ochtends vroeg vind ik ook niets...want 5.30 vliegen betekent 3.30 op het vliegveld zijn en dus de kinderen midden in de nacht uit bed halen en zelf een hele nacht overslaan. Nee ik zou echt voor optie 3 gaan. 's Ochtends op tijd (maar niet extreem vroeg) heen en terug ook fijn einde van de middag weer thuis, iedereen in zijn eigen bedje.
Ik vind zo vroeg vliegen juist een ramp. Ik vind niks ergers dan oververmoeid aankomen op mijn vakantieadres en direct ritme van je kind verstoord hebben. Neverrr ever again. Ik zou absoluut voor optie drie gaan. Pech voor die laatste dag, je moet dan toch al vroeg je kamer uit.
Ja dat weet ik ... daarom.. We willen denk ik ook optie 3 maar is iets duurder en qua datum iets onhandiger. Zal idd zonde zijn als dat wijzigt na slechtere tijden... Pff lastig..