Die van mij gaat voor ons door het vuur en laat aan iedereen merken hoeveel hij van ons houd Hij is heel erg gevoelig en trouw.
-nooit chagarijnig -echt superhumor -altijd een luisterend oor en oplossingsgericht als ik ergens mee zit. -hij houdt van shoppen (jaaaah dames, ik heb er 1 en ik zeg lekker niet waar we wonen!!) als we gaan winkelen sta ik in de kleedkamer en hij brengt me steeds kleren om te passen, zoekt ie zelf uit de rekken -hij is een harde werker, voor zijn gezin en vooral voor de toekomst voor ons meisje (studie etc) -hij is cute!! -hij is bescheiden. kan nog wel even doorgaan
He, gelukkig, wat een leuke topic! Hij houdt ervan om lekker gek te doen en maakt me aan het lachen Ik hoef nooit te vragen of hij me wil verwennen, hij komt zelf aan met kopjes thee enzo als het nodig is. Hij ondersteunt me, heeft bijvoorbeeld heel mijn boek gelezen op taalfouten en rare zinnen, gaat mee naar de dokter als ik het eng vind en hield mijn hand vast toen mijn verstandkiezen eruit moesten Hij houdt ook van shoppen en is zelfs niet te beroerd om zijn mening over mij aankopen te geven (op een leuke manier) Hij geeft tegengas als ik het nodig heb... (ik ben namelijk helemaal niet eigenwijs ) Hij is intelligent, mooi en heeft manieren (ik kan hem dus meenemen naar familie oid. zonder de me zorgen te maken over tafelmanieren ... dat klinkt misschien gek, maar na mijn vorige vriend ben ik die eigenschap des te meer gaan waarderen!) Oh ja, en het is ook nog een echte vent... geen doetje, gewoon een man, met een mening en zweet en kluskennis... heerlijk. Goh, als ik het zo lees ben ik eigenlijk wel tevreden met hem. Dat vergeet ik tijdens de PMSdagen wel eens (en die duren nu al 2 weken).
haha mijne is ook leuk hoor * hij houdt ook van shoppen (wil soms vaker dan ik) * hij kan alles maken wat stuk is * is heel bezorgd * gunt mij vanaf vandaag de tv op vrijdagavond!!!!!!!!!!!!!!!!
de leukste eigenschap van mijn partner: hij is zichzelf.... hij werkt hard, ik, zijn zoon en zijn aankomende dochter staan op nummer 1. hij maakt me rustig als ik stressig ben. hij heeft zijn werk bijv neergelegd en is naar huis gekomen toen ik op staande voet ontslagen was. en hij vind het leuk om ook te shoppen! Hij is gewoon zo lief voor mij (en voor iedereen eigenlijk, doet geen vlieg kwaad) maar boven alles: hij heeft een gouden hart, waar ik op gevallen ben!!!
Hier ook een shop-man, geweldig! Mijn man is -ja, ik kan 't niet anders uitdrukken- koddig... Hij kan zo geweldig blozen bijvoorbeeld, terwijl hij een heel grote man is. De combi zorgt ervoor dat ik 'm dan wel op kan vreten! Hij is niet te beroerd iets in 't huishouden te doen. Hij is 'n lieve pappa Hij is 'n grote steun voor me Hij durft van z'n fouten te leren en mij op die van mij te wijzen, zonder boos te worden. Hij heeft humor Ik vind 'm gewoon geweldig en lief en zo! Te veel om op te noemen!
in de kleine dingen zeg me dat het eten lekker was pakt me onverwachts vast en zegt je bent mijn droomvrouwtje steunt me enorm in mijn studies is een superpapa voor zowel onze 2 dochters als voor mijn zoon en dochter smst me tijdens zijn werk af en toe om te zeggen dat hij mij mist eigenlijk teveel om op te noemen, is gewoon mijn droomventje 8)
mijn man is een echte lieverd, hij doet alles voor me, echt letterlijk alles !! ik ben chronisch ziek en er zijn dagen dat hij mij moet wassen en aankleden omdat ik het gewoon zelf niet kan, en hij doet het allemaal...!! ik werk niet... en hij gaat er zelfs op zijn vrije dagen sochtends uit voor ons zoontje zodat ik kan blijven liggen om mijn rust te pakken zodat ik aan mijn slaap kom en dus overdag goed voor ons zoontje kan zorgen hij is al de helft minder gaan werken zodat hij bij ons kan zijn, hij heeft nog veel meer positieve eigenschappen, hij is spontaan hij is lief, hij is "gek" in positieve zin hij maakt me aan het lachen, en hij weet mij op te beuren wanneer ik "down"ben hij vind shoppen niet echt super, maar hij weet dat ik het wel leuk vind en gaat met alle plezier mee, als hij weet dat ik een slechte dag heb gehad dan koopt hij heel lief mijn lievelings chocola, en soms gaat hij zelfs naar enschede ( half uurtje rijden) om bij de slager mijn lievelings metworst te kopen!!! en de kleine dingetjes die hij doet of zegt. hoe leuk je bent, hoe lief je bent,even lekker knuffelen, steunt me overal in, en hij is echt een super lieve papa voor mijn zoontje,
Hij maakt me aan het lachen Kan zo lekker jongensachtig blij zijn (meestal als hij wat 'mag'kopen van mij wat erg duur is). Is zo ontzettend lief voor onze dochter. Dat ie zich niet schaamt om mijn teennagels te lakken. Hij zorgt ervoor dat ik me mooi voel. Dat ie echt voor me opkomt. Ook al is het tegen zijn eigen moeder en zus....
Zijn humor (hij kan heel goed iedereen aan het lachen maken soms schaam ik me er weleens voor ) Zijn zorgzaamheid Zijn inzet in ons huishouden Eigenlijk kan ik alleen maar goede dingen opnoemen ik heb gewoon een super lieve knappe en sterke man
ik moet er nog even 1 melden: hij haalt ook rustig maandverband en tampons voor me en gaat dan in de supermarkt voor het schap met mij bellen om te vragen welke ik moet hebben, zonder schaamte, haha, lief he?
-Zijn humor -zijn vriendelijkheid tegen iedereen. Hij heeft altijd mensen achter hem aan lopen en is graag gezien bij iedereen, door gewoon zichzelf te zijn. -open over zijn gevoelens -heel attent, neemt af en toe een bloemetje mee naar huis en iets dergelijks.
* zijn humor * houdt net zo van shoppen als ik * kan goed bellen met instanties en haalt altijd zijn gelijk en sleept er regelmatig kortingen,biosbonnen enz uit (t-mobile is niet blij met hem!!!) * hij is lief * werkt hard
Jouw man lijkt op de mijne Aaliyah - Houd erg veel van shoppen - Heeft dezelfde humor als ik - Is zeer goed aan de telefoon, haalt ook overal kortingen uit Of lost iets op als er een probleem is - Hij is heel erg behulpzaam - Een hele lieve papa - Kan altijd met hem praten, en hij troost me ook altijd - Is een knuffelbeer
O hij heeft er heel veel dat ik uuuuuren met hem kan kletsen, gewoon over niets maar ook over wat me dwars zit en dat ie gewoon luisterd Dat ie ongelofflijk sociaal is Dat ie altijd voor mij en zijn en mijn familie klaar staat Dat ie goede manieren heeft Dat ie ondanks dat ie allergisch is voor katten toch heel veel van onze katten houdt en graag met ze knuffelt en ook vreselijk bezorgd om ze is als er wat is Dat ie mij in me waarde laat, als ik bijv. niet zo'n zin heb in je weet wel, dan begrijpt ie dat en laat ie me gewoon met rust op dat gebied en klaagt er ook niet over en soms kan dat heel lang duren zo'n periode Dat ie gezellig is Dat ie nooit chagerijnig is Dat ie alles voor mij over heeft en dat ie voor mij zelfs zijn leven zou willen geven ( wil ik natuurlijk niet) En er zijn nog vele meer andere goede igenschappen die hij heeft, maar dan zou mijn bericht te lang worden
@dretjuh hahah idd grappig handig he al die kortingen die hij er uit sleept, ik vind dat zo fijn aan mijn vent