Hallo allemaal, Mijn man is in november jarig en wordt dan 30 Dus ik wou een bijzonder cadeautje voor hem kopen. Nu hebben wij nog geen TomTom en ik weet dat ie een TomTom helemaal geweldig zou vinen. Nu zie ik op internet allemaal nieuwe TomTom's, mijn man heeft al gezegd dat de nieuwe versie hem heel goed leek. Wat zijn jullie ervaringen met zo'n nieuwe versie ( zeg maar, dat je de afslag op het scherm ziet, het blauwe anwb bord )? En wat zit er allemaal bij zo'n TomTom, wel een oplader? En er zijn ook verschillende types, bijv. kl of gewoon TomTom one Europe. Welke zouden jullie aanraden? Alvast bedankt, Groetjes, Vuurmeisje
Wij hebben ook een TomTom, redelijk nieuwe versie. Ik ben er ontzettend tevreden mee, scheelt me heel wat kilometers omrijden omdat ik weer eens de weg kwijt ben. En als je toch verkeerd rijdt of een weg is afgesloten, berekent hij meteen een nieuwe/alternatieve route. Wij hebben gekozen voor de Europaversie omdat we ook wel eens naar het buitenland willen met de auto en dat is dan wel erg handig. Het ligt er dus een beetje aan. Let wel goed op dat de Europaversie dus niet alle landen in Europa erop heeft staan! Wij hebben een normaal scherm, je hebt ook die extra grote maar dat vind ik persoonlijk niet nodig. Er zit een oplader bij die je dus in de aansteker van je auto kunt pluggen en dus tijdens gebruikt de tomtom meteen oplaadt.
Ik zou in ieder geval navragen of je ook kaarten kunt blijven updaten. Waar je op moet letten is dat de filemeldingen etc een service zijn. Daar moet je je op abonneren, dus dat is extra geld. Ik heb er voor gekozen die service niet te nemen Verder.... Wat handig is, is een 'slimme' TomTom. Laat je informeren over de functionaliteiten. Het is heel handig als je TomTom door gebruik 'leert' dat je op maandagochtend echt geen 20 minuten over een bepaalde route doet, omdat er altijd file staat op dat tijdstip. Ik heb een keer een presentatie bijgewoond waar de werking werd uitgelegd. Ik weet alleen niet meer hoe het heet, maar dat weet de verkoper vast wel. Als je eenmaal weet welke je wil, kijk dan op Kieskeurig of zo waar ie goedkoop is. Kan zo een paar tientjes schelen!
Hoi Manuela, Heel erg bedankt voor je reactie! We hebben al eens een tomtom op de mobiele telefoon gehad, dus tomtom daar weten we idd van dat het gewoon super is. Groetjes, Vuurmeisje
Hoi LadyXochi, Ik wou idd een tomtom op wehkamp kopen, maar ga dan tegen die tijd maar eens de stad in. En goede tip van die vergelijkingssite, had ik helemaal niet aan gedacht...