Wat is de leukste grappigste of vieste surprise die je ooit gekregen hebt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Yellowsun, 21 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Wel leuk om daarlaten aan te werken

2. Aries

Aries Niet meer actief

Ik voelde me als kind dan weer beste schuldig als ik een prachtige surprise kreeg, terwijl ik een doos had versierd.:D Geen creatieve genen hier, haha. Laat mij die rijmpjes maar maken.

3. mamavan2moppies

mamavan2moppies Actief lid

15 feb 2016
    193
    80
    28
    haarlem
    Een vuilnisbak gevuld met proppen kranten en cadeautje. Omdat ik zo slordig was/ben. Dat dat zo jong al zo duidelijk werd... Haha.

4. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    Binnen in een doos 2 compartimenten maken. In het ene compartiment een vuilniszak gevuld met peperkoek en water gemengd. Een gat maken zo groot waar een arm doorheen past en daar de open kant van de vuilniszak doorheen naar buiten en mooi rimpelen als een anus :o:. Cadeautje in het andere compartiment. De doos mooi afwerken als welk willekeurig dier dan ook. Liefst een staart over het gat heen zodat het niet meteen te zien is. En een gedicht erbij met instructies voor de dierenarts in spe. :D

Marchella vindt dit leuk.
  5. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Haha wat ik me nog kan herinneren is jaren geleden op mijn oude werk een pakje shag als surprise hahaha, ik rookte nogal veel zware shag toen en mijn collega vond dat het beste bij me passen :p

6. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Ik kreeg altijd enorm suffe, saaie, simpele surprises :rolleyes:
    Beetje jammer weer....

Deel Deze Pagina