Allemaal leuk hoor! Kans bestaat alleen wel dat mensen bij Jared en Josh niet weten hoe ze het uit moeten spreken.
Hoe spreek je Jared uit? (even voor de zekerheid) Die naam sprak mij het meeste aan. Leuke namen hoor!
Alle namen vind ik leuk, alleen Josh ken ik te veel volwassen mannen en daarom misschien een beetje geweest, hoewel dat niet in NL is. Jared gaan misschien mensen moeite hebben met uitspreken, maar ja of dat erg is? Ik vind Kai ook zo mooier
Lennox Leuk, hoor he biet al re vaak Jared Leuk, maar misschien iets te amerikaans. Josh Leuk Noah Te bekend/populair Kay. Leuk maar dan als Kai Max Te gewoontjes Leukste vind ik Kai of Lennox
Lennox: Super! Origineel en leuk Jared: Leuk, alleen uitspraak kan lastig zijn Josh: Leuk, ook origineel en simpel Noah: Leuk, maar momenteel zeer populair Kay: Niet leuk, doet me teveel denken aan honden die in verhalen altijd kai zeggen als ze pijn hebben Max: Saai, te simpel
Max en Kai (met een i) vind ik erg leuk. Noah iets te soft naar mijn smaak, maar op zich wel een mooie naam. De anderen vind ik minder.
Jared spreek je uit zoals het er staat Jaa-ret. Het is een Hebreeuwse naam, vandaar. Maar de meesten zullen hem op z'n Engels uitspreken Djer-ret. (met dank aan Amerikaandse tv-series, waardoor de meeste mensen niet weten, dat er ook een andere uitspraak is, dan de Engelse. Ze kennen de naam immers alleen maar van de Amerikaanse tv.)