heb het mirena spiraal laten verwijderen....enig idee wat ik kan verwachten??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door kwebje, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebje

kwebje Lid

17 mei 2008
    20
    0
    0
    hallo

heb 15sept het mirena spiraal eruit laten halen.weet niet echt wat ik kan verwachten..iemand van jullie wel??

toen ik de spiraal had,had ik elke 2 weken last van menstruatie pijn,en normaal zonder pil voel ik de eisprong maar heb nu nog niks gemerkt geen eisprong ma ook geen buikpijn of niks..

hoop dat iemand ervaring ermee heeft..

groetjess

2. Jootje33

Jootje33 Actief lid

7 mei 2006
    415
    1
    0
    het kan even duren voordat je cyclus weer op gang komt

3. jm88

jm88 Lid

14 aug 2009
    34
    0
    6
    NULL
    NULL
    ik heb in augustus het spiraaltje laten verwijderen wel tijdens menstruatie (die had ik gewoon iedere maand) en na het verwijderen heb ik een paar dagen last gehad van heel veel bloedverlies.

maar naar mijn weten wordt de cyclus niet verstoord door het spiraal...

Dus gewoon je menstruatie afwachten!

4. Jilan

Jilan Nieuw lid

30 sep 2009
    2
    0
    0
    Groningen
    Ik heb begin januari mijn Mirena spiraal laten verwijderen. Zelf werd ik helemaal niet meer ongesteld toen de spiraal er nog in zat.Twee dagen na het verwijderen kreeg ik gelijk een bloeding van een paar dagen. Uiteraard hoopte ik dat het mijn cyclus was, maar achteraf bleek dit niet zo te zijn.

Uiteindelijk heeft het drie maanden geduurd voordat ik echt ongesteld werd. Gelukkig ben ik daarna direct zwanger geworden!
    Heel veel succes.

Groetjes dejide

5. kwebje

kwebje Lid

17 mei 2008
    20
    0
    0
    okee dank je zoo heb ik een beetje een idee wat ik kan verwachten,mij hadden ze idd gezegt de cyclus zou gewoon doorgaan.ik heb idd ook na 2 dagen bloed verlies.toen de spiraal er nog inzat helemaal niet.dusss we wachten af..

6. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Bij mij duurde het haast 2 maanden voordat ik weer ongesteld werd. Mijn cyclus was pas in april 2009 stabiel, terwijl ik in december 2008 mijn Mirena al had laten verwijderen.

In april en mei hebben we beschermd gevreeën ivm omstandigheden en in juni raakte ik zwanger.

7. Belletje

Belletje Lid

23 mrt 2009
    76
    0
    6
    Hoi hoi!

De mirena heeft idd geen invloed op je cyclus. De bloeding die je hebt komt door het verwijderen. De bloeding daarna is je menstruatie. Bij mij duurde het 3 maanden voordat ik zwanger was :)

Groetjes Belletje

8. kwebje

kwebje Lid

17 mei 2008
    20
    0
    0
    hallooo,ben afgelopen maandag voor de eerste x dus ongesteld geworden...ga er dan ook vanuit dat het nu wel goed gaat..

Deel Deze Pagina