Wat is de meest betrouwbare zwangerschapstest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Hoi hoi,

Wat is de beste zwangerschapstest om te gebruiken? Op deze site wordt door de organisatoren een aantal zwangerschapstesten geprezen die je via deze site kunt bestellen. Dit zijn niet duur! Volgensmij goedkoper dan in de winkel. Ik wil even weten welke ik het beste kan aanschaffen.

Groetjes,
    Marleen

2. faith82

faith82 Actief lid

5 jun 2006
    367
    0
    0
    Hoi Marleen,

Ik heb de testen van deze site gebruikt.. Ze zijn heel gevoelig en vooral makkelijk in gebruik.. Als je ze besteld heb je ze ook snel in huis..
    Bovendien zijn ze ook niet duur, Ik heb 5 testen gedaan, dus kan je nagaan!

Succes

Liefs Faith

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    beste is en blijft de cb..

waarom?

omdat je met de cb pas kunt (hoort) testen vanaf je NOD dus niet voor je NOD....met andere testen (waaronder van deze site) kun je al vanaf 4 dgn voor je nod beginnen met testen maar dan heb je wel het risico positief te testen als je wel een bevrucht eitje hebt maar niet met de zekerheid dat je dan ook daadwerkelijk zwanger bent....

dus tja, kies je voor een betrouwbare test (van deze site) weet je dat je (waarschijnlijk) bij een positieve test wel een bevrucht eitje hebt, maar meer ook niet, omdat het in 33% nog fout gaan en je alsnog ongesteld wordt....

beste is als je zekerheid wil hebben omtrent het wel of niet zwanger zijn, je de cb het beste kan nemen...

maar goed wie wacht er tegenwoordig nog tot de NOD? ;) vele kunnen simpelweg gewoon niet wachten, maar hoor je bij diegene die te vroeg (positief) testen, meld je dan ook niet bij het mk forum als je na een paar dagen toch alsnog ongesteld wordt....

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    dus met CB test pas positief na NOD ? Had net een vraagje gesteld bij vage testen denk, een werkmakster zal ik maar zeggen die heeft met CB getest voor NOD, gaf niet zwanger aan zei ze maar na verwijderen zag ze een vaag 2 de treepje staan, misschien heeft ze het te vroeg gedaan wil je zeggen.

Ik zei tegen haar dat ze best kon testen na NOD nog eens een keer, wat denk jij

Deel Deze Pagina