welk ovulatietest het beste!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ally, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    De vraag is duidelijk. :rolleyes:

Wij nu een jaar bezig na mij mk ,ben elke maand ongie alleen is mijn cyclus langer geworden de laatste 4 mnd.
    Van de 28 naar 35dgn,maar ik heb gelijk na mijn ongi veel last van slijm en 1 week voor mij NOD buikpijn pijn in mij ()(),nu is het toch een raadsel voor mij wanneer mij eisprong is,de week na mijn ongi of de laatste week :-k

Temperaturen lijkt me zo een gedoe ,het lijkt mij makkelijker om een ovulatie test te gebruiken ,maar welke,ik zie testen van sensi ,matcare,midstream of de duurdere ,maar ik wil gewoon de goedkopere en natuurlijke de beste ;)
    En ik las dat je 4 uur niet mag plassen voor de test,ooowww dat wordt moeilijk en welk tijstip is het beste want je mag het niet met ochtendurine testen.
    Ik ben al sinds vorig week zondag ongi ,het is pas donderdag gaan door zetten dat wordt weer een lange cyclus :rolleyes:

graag advies van gebruikers!

Ally ;)

2. Niekie

Niekie Lid

5 okt 2006
    73
    0
    0
    Hoi Ally,

Voordelig ben je uit met de Matcare testen die je via deze site kunt bestellen, echter hierbij mag je 4 uur niet plassen voor de test.
    Echter met de testen van Clearblue kun je ook testen met ochtendurine, deze zijn alleen een stuk duurder.

Ook ik heb sinds mijn MK een totaal ontregelde cyclus, maar kan dankzij de ovutest goed mijn ei opsporen, die ondanks mijn verschillende cycluslengtes wel telkens op dezelfde dag komt.

Succes.

Groetjes,
    Niekie

3. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    thanxx
    deze maand de matcare proberen .

matcare test of de matcare test strip?

Ally

4. Niekie

Niekie Lid

5 okt 2006
    73
    0
    0
    Ik heb zelf de test. Vindt het minder geknoei dan opvangen in een potje en dan de strip erin. Maar ja, die laatste is wel weer een stukje voordeliger.

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.201
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik gebruik sensitest zijn redelijk goedkoop en betrouwbaar!

gr vruchtje

Deel Deze Pagina