Luiertas wassen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Love1990, 14 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Over 5 weekjes verwachten wij ons 2de kindje en nu wil ik graag de luiertas (Bebe-jou) in de wasmachine doen. Ik kan alleen geen wasvoorschrift vinden, iemand ervaring met het wassen van een luiertas in de wasmachine? Normaal maak ik m met een sopje schoon, maar hij kan na 2 jaar wel een rondje wasmachine gebruiken 😅

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Kijken of er geen kartonnen verhardingen in zitten, schouderband eraf en gewoon in de wasmachine gooien. Ritsen open, wasmiddel erbij, kort programma met weinig touren. Hier heb ik net alles van de buggaboo gewassen en ben maar verder gegaan met de tas van mn man.

3. 2opkomst

2opkomst Actief lid

9 mrt 2016
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je een handwas/wolwas programma op je wasmachine?
    Zo ja, zou ik dat kiezen en dan op 30 graden.
    Vind ik zelf ook fijn hoor, frisse luiertas :)

4. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik heb m'n nu in de machine op wolwasprogramma zonder centrifugeren. Hopelijk overleeft de tas het 😁

5. Oumi86

Oumi86 Bekend lid

13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    Ik heb, op advies van iemand van hier, mijn pinklinning tas op een koud programma gewassen ivm doorlekken van de kleuren. Ook heb ik eerst alle ritsen dicht gedaan enz.

Dit is zeer goed bevallen en voor herhaling vatbaar.

6. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Ik heb de joolz luiertas op wol/hand programma gewassen op 20 graden en 1200 toeren. Kwam er weer lekker fris uit!
    Bij de joolz zit onder ook karton in, maarbis goed gegaan! Denk alleen niet dat je dat te vaak moet doen.

Deel Deze Pagina