Over 5 weekjes verwachten wij ons 2de kindje en nu wil ik graag de luiertas (Bebe-jou) in de wasmachine doen. Ik kan alleen geen wasvoorschrift vinden, iemand ervaring met het wassen van een luiertas in de wasmachine? Normaal maak ik m met een sopje schoon, maar hij kan na 2 jaar wel een rondje wasmachine gebruiken 😅
Kijken of er geen kartonnen verhardingen in zitten, schouderband eraf en gewoon in de wasmachine gooien. Ritsen open, wasmiddel erbij, kort programma met weinig touren. Hier heb ik net alles van de buggaboo gewassen en ben maar verder gegaan met de tas van mn man.
Heb je een handwas/wolwas programma op je wasmachine? Zo ja, zou ik dat kiezen en dan op 30 graden. Vind ik zelf ook fijn hoor, frisse luiertas
Ik heb m'n nu in de machine op wolwasprogramma zonder centrifugeren. Hopelijk overleeft de tas het 😁
Ik heb, op advies van iemand van hier, mijn pinklinning tas op een koud programma gewassen ivm doorlekken van de kleuren. Ook heb ik eerst alle ritsen dicht gedaan enz. Dit is zeer goed bevallen en voor herhaling vatbaar.
Ik heb de joolz luiertas op wol/hand programma gewassen op 20 graden en 1200 toeren. Kwam er weer lekker fris uit! Bij de joolz zit onder ook karton in, maarbis goed gegaan! Denk alleen niet dat je dat te vaak moet doen.