Jolenthe! 2 meiden maar toch deze namen niet omdat het niet bij ons past. Shadee vond ik ook altijd er mooi.
Niamh vind ik mooi! Maar zo gaat onze dochter zeker niet heten, vind hem too much. Je spreekt het uit als Nieve. Marin vind ik mooi maar is geveto'd De naam die onze dochter (waarschijnlijk) krijgt, houd ik lekker geheim
Ik heb 2 namen die ik heel mooi vindt. Senna en Luna. Misschien als het ons gegeven is een dochter te krijgen zou het wel eens 1 van deze 2 namen kunnen worden. Vriendlief heeft de naam van onze zoon bedacht en ik deze namen
Ella, zo heet ons meisje dus ook Maar ooit heb ik een dag samengewerkt met een meisje die wel zo'n mooie naam had (vind ik dan): Marie-Laure Zou niet de naam worden van een evt 2e dochter, maar heb hem altijd onthouden...
Ik vind Julia heel mooi, vond mijn man ook, maar toch hebben we voor Nine gekozen... Ze is ook echt een Nine!
Ik vind de naam van mn dochter heel mooi! (goh hoe is het mogelijk he haha).Ze heet Lauren. Veder vind ik Robin/Robyn erg mooi. Vriendlief niet zo..... Hij is gek van de naam Merlen. Vind ik ook wel mooi maar liever Maren/Mare/Marin.
Ik heb een hele mooie en zeldzame maar ben bang dat iemand me herkend als ik die neerzet. Verder vind ik: -Shannon -Cailin -Ayla -Marin -Isis