We willen graag mijn vader vernoemen, maar wel zo dat we de naam ook echt mooi vinden aangezien het dan de roepnaam wordt. Het gaat om de naam J.ozeph. We hebben nu de naam J.orrit, de enige mooie naam die we konden vinden. Heeft iemand nog een idee, misschien iets wat nog iets dichter bij J.ozeph in de buurt komt?
Bedankt voor de reactie. Het liefste wel met een J beginnend aangezien we graag dichtbij de echte naam willen blijven. Jesper vinden we ook erg mooi maar is dat niet te ver gezocht? We hebben ook even aan Josper gedacht, vinden jullie dat kunnen?
Ik vind Jesper niet te ver gezocht en ik vind het een mooie naam! Josper vind ik te geknutseld eerlijk gezegd. Klint te veel als Jasper. (overigens ook een leuke naam )
Dat idee heb ik zelf ook wat bij Josper. Maar ik dacht net van we kunnen ook de doopnaam/ echte naam gewoon Jozeph doen met de roepnaam Jesper. Er komen trouwens nog 2 doopnamen achter.
Ja dat is ook een goed idee! Dan heb je én de echte naam en dan ook nog een roepnaam die daarvan afgeleid is. Vind Jesper echt leuk!