Onze dochter heet K.aïsha Janayah.. Tweede naam betekend cadeau van God en dat is wat ze is Wat ik nog meer leuk vind wat ik voorbij zag komen is: Norah Jade Puck Sophie, heel stoer Manou Vajen, ook super mooie naam.. Maar als wij zo gezegend zijn om nog een meisje te krijgen heb ik echt nog geen idee, omdat wij K.aïsha zo mooi en leuk vinden wil ik dat als we nog een dochter zouden krijgen zij natuurlijk net zo een mooie en leuke naam zou krijgen..
Onze dochter heet Maegan! We houden van alles net iets anders doen dus Maegan ipv Megan, vond ik ook wat leuker staan. Ik wist de naam voor ik zwanger was al en me vriend vond het ook een leuke naam dus daar waren we het meteen over eens, dat was voor een jongen wel anders... Was ook blij dat er een klein meisje uit mij kwam
Onze dochter heet Sophia. We waren het er direct over eens, heel vroeg in de zwangerschap al. Sophia is een naam die in meerdere culturen voorkomt (heel belangrijk voor ons), de betekenis is mooi en ik vind het een heel lieve naam. Wel getwijfeld tussen Sofia en Sophia, maar uiteindelijk de laatste variant gekozen.
Onze dochter heet Isa. Die heeft mijn man verzonnen. Nu weer aan het bedenken, maar we hebben de tijd.
ik vind de kortere namen het leukste van je lijstje..fiene ook heel leuk..mijn vriend van phileine heel leuk..jolein ook nog leuk ,..denthe ... onze dochter heet Suze...heeeekl wat anders
Ons meisje heet Laurise (uitspreken op zijn hollands dus lauriese) Zelf verzonnen ooit op de middelbare school. Zij is toe nu toe de enige die deze naam heeft.
Onze kleine meid heet Salomé. Hoor je niet vaak. Ik vind het een lieve en ook wel aparte naam.. Past precies bij onze kleine dame!