pff zenuwen

Discussie in 'De lounge' gestart door naadje53, 19 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    pff wat een zenuwen heb ik
    mijn vader word op dit moment geopereerd, er word een rib weggehaald die hij vorig jaar door een ongeluk flink gebroken heeft. herstellen lukte niet en dit was de enigste oplossing vanwege de pijn.

nou zou je denken waarom heb je zenuwen
    tsja het is een risicovolle operatie waarbij toch alles kon kan fout gaan ook al zou je van niet denken en het ergste geval is dat hij kan overlijden en dat zou dan betekenen dat ik geen ouders meer heb, mijn moeder is namelijk 16 jaar geleden overleden en dus heb ik alleen nog mijn vader
    vannacht lag ik alleen aar te dromen dat ik een weesje zou worden pfff word er gek van
    ik wil alleen maar positief denken dat het allemaal goed gaat maar toch knaagt het aan mij, gelukkig zij mijn vader dat ik gewoon positief moest denken en dat hij tegen de dokter zou zeggen dat hij het goed moest doen omdat hij zijn kleinzoon over 4 maanden wil ontmoeten.

sorry voor mijn verhaal, ik moest het even kwijt

2. Loezz

Loezz Actief lid

10 feb 2009
    165
    0
    0
    Verzorgende IG
    Hè wat vervelend voor je dat je je zo voelt! Heb je al wat gehoord over hoe het is gegaan? Sterkte ermee en het zal vast goed komen.

3. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Ik wil je veel sterkte wensen en hopelijk hoor je snel dat de operatie goed verlopen is en kun je hem snel weer zien.

4. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Je hoeft geen sorry te zeggen hoor! :) Heel veel sterkte en waarschijnlijk zal alles goed gaan!! Laat je nog even wat weten?

5. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

6. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Kop op. Komtvastgoed,sterkte

7. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hey meiden dank jullie wel voor de lieve reacties

de operatie is gelukkig helemaal goed gegaan, hij zal alleen nog heel veel pijn krijgen

liefs van mij

8. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Gelukkig!

9. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    sterkte! weet hoe het voelt. Mijn moeder is onlangs geopereerd en ik had ook zoveel zenuwen. Tot het verlossende telefoontje komt... Hopelijk komt alles goed nu met je vader. beterschap.

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0

Ooh wat fijn voor je! Kan me voorstellen dat je zenuwen hebt gehad. Maar het is achter de rug en hopelijk hersteld goed van de operatie en kan hij over 4 maanden zijn kleinzoon in zijn armen houden!

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Hè bah meis heel veel sterkte dikke knuf en het komt vast goed allemaal!!

12. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Hoe is het gegaan?

Deel Deze Pagina