Wat is de Primark voor winkel?

Discussie in 'De lounge' gestart door Gizzie1983, 19 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    En wij gaan in almere.. maak me ook niet druk om andere.. ik kan vaker woon hier ook, soms keer doordeweeks of in middag wat later.. vriend houd van winkelen met me heerlijk dus,al loop ik er 3 uur.

2. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Als je s morgens op een doordeweekse dag gaat is het niet superdruk hoor, let wel op dat je niet in een schoolvakantie gaat.

3. Zonnestraal89

Zonnestraal89 Actief lid

25 mei 2013
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben 2 keer geweest laatste keer 3 week geleden in almere. 10 december ga naar bremen toe.

Ik vind het er heerlijk winkelen.
    lekker goedkoop en kwaliteit is prima voor de prijs die je betaalt.
    Ik vind c en a vaak veel slechter kwa kwaliteit

4. koala28

koala28 Niet meer actief

Ben vandaag voor het eerst geweest in Zoetermeer. Ik vond het daar niet druk, alleen als je wil passen sta je wel in een rij. Kassa was ik ook gelijk aan de beurt.
    Heb verschillende dingen gekocht voor mijzelf en de jongens.

5. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

De meest vreselijkste winkel die ik ken :D

6. sjak

sjak Niet meer actief

7. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Net zo veel als de plofkippen stoort het me niet..

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik ga meestal naar Bremen op een doordeweekse dag, vind het daar altijd fijn shoppen. Is het lang niet zo druk als in Rotterdam bijv.
    Koop er voornamelijk kleding voor de oudste spijkerbroeken voor 15 euro en t-shirts voor 3euro.

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
  10. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Het is een keten waar je gillend gek kan worden van de drukte. De 3 dwaze dagen van de bijenkorf, maar dan elke dag.

11. Zonnestraal89

Zonnestraal89 Actief lid

25 mei 2013
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb 2 keer daar geshopt en voel reuze mee. en h en m moet ik ook vaak in de rij staan dus dat betreft

12. Maranne

Maranne Actief lid

23 okt 2013
    252
    0
    16
    Arnhem
    Ik vind het een leuke winkel met een heleboel keus. Kwaliteit is lang niet altijd geweldig, maar je betaald er ook niet echt voor kwaliteit.
    Mijn ervaring is dat ik altijd met veel te veel thuiskom, en wat dat betreft is het zeker niet goedkoper dan bijvoorbeeld H&M of New Yorker. (Ik denk dat je het aanbod en beetje met deze winkels kunt vergelijken)

Verder wel ik er bij zeggen dat ik altijd naar Essen (D) ga, en het daar (meestal) op doordeweekse dagen meevalt met de drukte.
    Passen is inderdaad een must, het is toch fijn als het betreffende shirtje niet al te scheef is en past... :)

13. koala28

koala28 Niet meer actief

14. koala28

koala28 Niet meer actief

Is niet mijn ervaring vandaag.

15. Kimkommer

Kimkommer Bekend lid

15 mei 2011
    511
    63
    28
    NULL
    Ik ga altijd op een doordeweekse dag naar het filiaal in Zaandam. Is redelijk rustig, na verloop van tijd word het wel wat drukker. Ze hebben leuke basics voor weinig. Kwaliteit is redelijk, kan beter. shirtjes gaan een jaar mee en vestjes krimpen na een tijdje in de wasmachine.

16. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik ga ongeveer 1-2x per maand naar Luik. Ik koop vooral kleren voor mijn dochter. Wel alles een maat groter dan normaal. Voor mezelf hoofdzakelijk de basic shirtjes maar ook wel leuke rokjes, jurkjes, vesten etc gekocht. Voor man eigenlijk alles. Ondergoed, sokken, sjaals zijn ook prima van daar en hartstikke leuk.

Ik vertrek hier meestal rond 8.45 uur, rij dan 45 minuten en ben er dus als de winkel open gaat. Dan is het heerlijk winkelen! Kan geen H&M, V&D of wat dan ook tegen op! Doordat ik al een paar jaar geregeld ga, pas ik niks meer maar neem ik het gewoon mee. Wel controleer ik de maat even goed in de winkel. Daar ben ik al een paar keer de fout in gegaan.
    Kwaliteit van de kleding is goed. Zeker de kinderkleding is prima. Voor mij gaat ruim een jaar mee. Als mode freak die graag nieuwe dingen koopt is dat ook voldoende!

Deel Deze Pagina