Wat is de "raarste" plek waar jij...

Discussie in 'De lounge' gestart door Amanthis, 11 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wens

    Wens Lid

    7 sep 2007
    20
    0
    0
    Noord-Holland
    Over trein gesproken, een van mijn exen was conducteur en die had zo'n mooie sleutel voor de cabine... Das best grappig om in het achterste trein deel dan in een rijdendetrein het in de cabine te doen... Was ook wel een mooie ;)
     
  2. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Op de vriezer van mijn schoonouders :)

    Verder in de auto, bosjes, schoolplein, bank.
     
  3. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    leeg klas lokaal, bos, naast een riviertje, op het toilet van een kroeg, kantine van een bollepel bedrijf....en hooiberg! :oops:
     
  4. MariekeV

    MariekeV Fanatiek lid

    28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Oei... verschillende keren in het bos en in de auto, overdag op een braakliggend stuk grond tussen woonwijken, op de wc van een kroeg, op de grond in een hal van een vriend van ons (we bleven met een heel stel in zijn kleine flatje slapen), echt overal in mijn oude flat, bank en bed natuurlijk, douche, langs de autosnelweg, op een electriciteitskastje. En 1 keer 'sexuele handelingen' :) verricht achter in een bus met andere passagiers aan boord. Dat zou ik nou echt nooooit meer durven! :oops:
     
  5. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Haha.. leuk topic. Wij zijn ook niet vies van aparte plekjes. Raarste plek was 's nachts in een woonwijk onder de (brandende) lantaarnpaal, hahah. Oké, het was onder invloed van nogal wat alcohol.. maar gewèldig was het.. :D
    Verder natuurlijk in de sauna, het bos, op de motorkap, in de auto, op de wc van iemand, op de bank, in onze tuin.. Pff.. weet het niet eens precies meer.. Op het strand, romantisch! :D In zee, terwijl er heeeel veel mensen op het strand waren..

    Houdt wel van een beetje spanning, wat dat betreft! :p
     
  6. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    oja ..idd ook achter in een volle toeringcar, en strand....en tegen de kerk...(dat mag zeker niet? :rolleyes: )
     
  7. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oooohhh ja na een nachtje slapen schiet er nog 1 te binnen ...... in de sauna !
    haha valt me op dat veel mensen in de sauna stoute dingen doen !
    terwijl er toch altijd van die bordjes hangen dat je elkaar nog niet eens lief aan mag kijken !
     
  8. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hahah.. Sauna's zijn ideaal.. maar oei, als je je heel druk maakt.. dan krijg je écht bijna een beroerte van de hitte, haha..
     
  9. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @bo20
    wij zijn 1 keer bijna de sauna uitgegooid omdat ik mijn zoenden .....
    er zat wat oude mannetjes op de kant die naar ons keken en toen zag ik ze de serveerster roepen en weer naar ons wijzen ...toen zijn we er maar van tussen gegaan , wat een zeikerds zeg , ik ben ook nooit meer naar die sauna gegaan !

    L.sybje
     
  10. lizab

    lizab Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Pff.

    motorkap auto, Bankje in het park, op kantoor (bij een vorige baan), Balkon (toen kwamen er mensen langs lopen, niet vaak zo'n rood hoofd gehad.)

    Ergste was denk ik wel midden in de nacht, in het midden van een schoolplein.. Pfff. Wat zat ik onder de blauwe plekken en de schaafwonden achteraf.
     
  11. linda81

    linda81 Fanatiek lid

    7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    In Het Ijsselmeer...
     
  12. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    heel ijsselmeer? :D 8)
     
  13. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    er is wel eens een topic over geweest.

    Maar mijn raarste plek in loret a mar in het bubbelbad van dat mega zwemparadijs hihi.

    En in de vrachtwagen we dachten dat niemand ons kon zien daar op het terein. en we waren klaar we kijken omhoog precies voor een bewakingscamera toen we gelost waren waren de bewakers en de mensen in de loods wel heel lacherig naar ons toe
     
  14. Stiertje1985

    Stiertje1985 Actief lid

    18 apr 2007
    146
    0
    0
    Zeeland
    Uhm... het zwembad, een kleedhokje, in het bos, in een leegstaand huis, op het strand en gewoon lekker simpel in bed.

    Nu eigenlijk alleen nog maar in bed en dat bevalt me prima
     
  15. dennisenjose

    dennisenjose Actief lid

    29 jun 2006
    268
    0
    0
    servicemedewerkster op tankstation
    tilburg
    wij hebben het in de open lucht gedaan 2 of 3 keer
    in de auto 2 keer
    in de keuken tegen of op het aanrecht
    in het zwembad zelf en in de kleedhokjes
    en voor de rest op de bank maar het makkelijkst is op bed

    liefs jose
     
  16. Evi21

    Evi21 Actief lid

    5 jul 2007
    160
    0
    0
    ooh het mooiste wat mij ooit is overkomen was...
    Ik lag in bed met mijn nu exvriend... (ging al helemaal niet goed) en was aan het smsen met een ex... (waar ik stiekem al weer een oogje op had)
    Ik ben toen snachts het huis uitgesneakt om heerlijke seks met hem te hebben in zijn auto!
    Niemand heeft me gemist! en het was echt super spannend!

    ps was toen jong en was een impulsieve actie hoor ben nu al 2,5 jaar gelukkig met mijn vriend (geen van die 2 hier boven)
     
  17. Mariekje

    Mariekje Fanatiek lid

    19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Midden in een weiland waar wij dachten beschut te zijn, bleek later toen we er langs reden dat dat heel erg tegenviel :oops:

    Onder aan een dijk, strand, rare zijweggetjes, in de douche van een camping, in een park, op het balkon...

    Ja ik hou wel van sneakie plekkies :D
     
  18. SandraK

    SandraK Fanatiek lid

    29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    :confused: :confused:
     
  19. daddys princess

    daddys princess Actief lid

    23 mei 2007
    164
    0
    0
    emmen
    in de paardenstal, bij de buren in de tuin, in het splinternieuwe bed van mijn schoonouders(die wonen in een flat en de gordijnen stonden nog open dus de buurjongen heeft ons gezien haha) in de auto, midden in het centrum op een kunstbeeld en op een scooter(vraag me niet hoe) die goeie oude tijd hahaha
     
  20. Shiva1985

    Shiva1985 Lid

    11 jul 2007
    50
    0
    0
    verkoopster bij etos
    Utrecht
    haha leuke topic.

    mm ff denken

    in de poort achter het huis van me ouders,
    zwembad, kleedhokje, trap in huis, a recht.
    buiten in een bos.zo'n kruide bubbelbad die ze in het zwembad hebben, in de turkse stoom cabine hahahaha.

    wil nog wel een keer op de was machine proberen hahaha nog nooit gedaan namelijk! ;)

    xxx sam
     

Deel Deze Pagina