Wat is de "raarste" plek waar jij...

Discussie in 'De lounge' gestart door Amanthis, 11 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @sandra k de was machine stond beneden en de kindjes sliepen boven hoor !
    het was ook zo gepiept dus kon ze goed in de smiezen houden !
    :) :)
     
  2. Marlieke

    Marlieke Fanatiek lid

    19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    hier ook in een zwembad, in een mierenhoop :)lol: :( )
    in de auto, in een fietsenstalling :oops:
     
  3. Renate28

    Renate28 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Hahahaha!
     
  4. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    in zee , in het bos (was minder want mannetje had nadien 3 teken .. :rolleyes: ) in de auto , tegen de keukendeur aan terwijl de kids binnen waren :oops: (gesloten keuken toen hoor )..sexuele handelingen langs de snelweg met dubbele parkeerlichten aan

    en overal in huis
     
  5. Rosa74

    Rosa74 Lid

    8 aug 2007
    91
    0
    0
    Goed topic dit!

    In de duinen, op het strand, in de zee (ja wij zijn watermensen hahahaha), in bed, op de bank, op vakantie met vrienden naast ons liggend, in de auto, in de keuken op de tafelkoelkast, voor het haardvuur (favoriet!) etcetc.

    Sex is gelukkig vooral leuk om te doen en daarnaast als positieve bijwerking: beebies maken!
     
  6. Belle

    Belle Fanatiek lid

    7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Hahaha, toen ik mijn huidige lief net kende konden we echt niet van elkaar afblijven. Ik herinner me dat hij z'n auto geparkeerd had langs een rustige ventweg in de buurt van Amersfoort. We waren lekker bezig toen er ineens een schijnwerper op ons werd gericht. Twee politie-agenten vroegen zich kennelijk af wat die auto daar op dat stille ventweggetje deed. Toen ze in de gaten hadden wat er aan de hand was ging de schijnwerper uit en reden ze discreet verder. Lieve agenten! Mijn vriend en ik lagen in een deuk, maar we hebben voor de zekerheid thuis maar afgemaakt waar we in de auto mee begonnen waren. :)
     
  7. jeslin

    jeslin Actief lid

    19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    Volgens mij wat iedereen echt wel een keer gedaan heb het beruchte bospadje in de auto(vind ik trouwens niet zo'n succes is zo krap)
    zwembad,strand(ook nie zo'n succes al dat zand :oops: )in de zee.
    In dit huis(ons eerste huis ook) volop in de verbouwing en manlief wilde het huis inwijden(fijn tussen het puin).
    Verder ben ik dan wel saai want dat is het wel maar leuke ideen om je liefdes leven eens nieuw stoom in te blazen ;)
    groetjes jeslin
     
  8. Virginie83

    Virginie83 Fanatiek lid

    3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (Belgiƫ)
    :D Toen we nog jong en pas samen waren..

    .. lekker in de duinen (gelukkig een redelijk verlaten strand!) en op de achterste rij van de bioscoop, in de hoek. En de zaal was NIET leeg en we zaten niet alleen op die achterste rij.

    Vraag mij nog altijd af hoe we het gedurfd hebben. Zou nu echt niet meer in mij opkomen, liever veilig in mijn eigen huisje, waar we alle tijd van de wereld hebben en niet gestoord worden!

    Tja, met baby Keld heb je die garantie ook niet natuurlijk! :)
     
  9. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    ... raarste plek toch wel in de meterkast van de sportschool...
     

Deel Deze Pagina