Keelpijn en piekeren over werk. Werk in de jeugdzorg en merk dat de complexe scheidingen mij echt wakker houden , je kan er maar zo weinig mee en totaal niet leuk maarja hoort toch echt bij ons wat ik niet altijd kan begrijpen
Ja verschrikkelijk! Bij de andere kinderen ook gehad, maar meer de laatste weken. Nu begint het al vroeg haha
Zoontje was helemaal nat. Gebeurd hem echt nooit, maar Mn zusje had hem gisteravond voor het naar bed gaan verschoond. Niet helemaal goed denk ik
Hier al een uur wakker.. Vanmiddag moeten we onverwachts naar de kliniek in Gent. Er blijkt na herhaling bloedonderzoeken een afwijkende uitslag te zijn wat misschien een verklaring kan geven van mn miskramen.. Hopelijk een opening maar t roept heel veel vragen op
Zoontje moest naar de wc om 4.45 en nu kan ik niet meer slapen Lig eigenlijk ook te wachten tot de jongste komt voor een fles. En nu regent het ook super hard
De kleine meid houd me momenteel uit mijn slaap met haar getrappel, en de buikpijn waar ik nu sinds een minuut of 10 last van heb.
Ik zit midden in mijn slecht slapen periode. Elke x aantal weken lig ik snachts uren wakker. Zonder echt duidelijke reden maar irritant is het wel.