Vandaag gehoord dat mijn vader uitgezaaide longkanker heeft en dat het eimde verhaal is... heb even geslapen maar het blijft spoken
@Suusjeee Gadver. Heel veel sterkte voor jullie allemaal Hier is het nu al een maand feest met flink gebroken nachten. Tanden, verkouden, ontwikkelfrustraties, night terrors... Max 5u per nacht en niet eens aaneengesloten. Het begint op te breken....
Ik donderdag gehoord dat mijn moeder ook vermoedelijk uitgezaaide longkanker heeft. ze krijgt nog extra longonderzoek of het daar echt vandaan komt. Van 1 knobbeltje 2 weken geleden waarvan de doktoren nog goede hoop hadden naar kanker in de longen, lymfeklieren, botten en in het bloed. Loop al vanaf donderdag rond op de automatische piloot en ik voel me vlak en leeg.
Sterkte @Momisake en @Suusjeee Hier vannacht wakker geschrokken van mijn slaapwandelende dochter en toen kon ik geen slaap meer vatten. Van 1 tot half 6 lopen draaien en om half 8 begon de dag weer.
Is goed en sterkte. Ik duim voor een betere nacht. Ik heb vannacht redelijk geslapen maar blijf moe en veel hoofdpijn. Morgen naar mijn ouders, ga ze heel veel knuffelen. Ook raar, voor de zomer heb ik mijn moeder het boek 'Mam vertel eens' gekocht en ik zei nog dat ze er heel lang over mag doen... Ow wat hoop ik dat nu!!
Wat een ellende en verdriet lees ik hier. Hoop dat allemaal nog goed komt. Mijn vader is pas gediagnosticeerd met lymfatische leukemie. Geen idee welke kant dit opgaat, per toeval ontdekt. Tijd zal het uitwijzen. Het is nog zo'n energieke man, hij loopt hard, fietst, geeft les in hart en nieren waarna hij (noodgedwongen) is gestopt om zijn bedrijf te verkopen. op hoop van zegen.....
Misschien niet echt op zijn plaats, dat ik hier post. Lig in bed en de jongste is (gelukkig) zindelijk, maar dan wel weer paar keer per nacht er ui om te laten plassen. Ene nacht droog, volgende nacht doorweekt. Iemand tips bij vier jarige die overdag zindelijk is en de nacht zo wisselend is?
Onze oudste werd pas echt nacht zindelijk toen hij 4 was. Ik heb hem een tijdje luierbroekjes gegeven. Zo bleef zijn bed in ieder geval meestal droog. Zindelijkheid in de nacht gaat redelijk vanzelf.
Dankje, hij heeft nu ook luierbroekjes aan. Ene keer is hij droog, andere keer is hij incl bed doorweekt van urine.Hij is net 4, misschien andere broekjes proberen.