Wat is de reden dat jij vannacht wakker bent?

Discussie in 'De lounge' gestart door Madelie, 9 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Hier vannacht wakker gelegen van 3 tot 5 vanwege hoesten.
    Kutverkoudheid :mad::mad::mad:

2. Lindawen79

Lindawen79 Bekend lid

9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    3 x eruit om te plassen .. zucht...

3. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Hier ook heel veel plassen. En maagzuur:(

4. ellalovescoffee

ellalovescoffee Niet meer actief

Hier hetzelfde... Om vier uur maar op de bank gaan liggen omdat ik het halve huis wakker hield met m'n hoestbuien. Ben het na een week zooooooo zat :cry:

5. Dagda

Dagda Fanatiek lid

8 jul 2019
    1.687
    1.855
    113
    Vrouw
    De baby is enorm aan het trappen. Normaal kan ik ondanks dat prima slapen, maar vandaag al een paar uur wakker daardoor. Eerst niet in slaap kunnen komen en nu weer (na het plassen) wakker liggen. Dus nu maar even koud beneden zitten (met telefoon). Hopelijk helpt een warm bed zo om de slaap te vatten.

6. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Ik slaap de laatste tijd al rommelig. Elk geluidje reageer ik op, wat het ook is en vervolgens kan ik mijn draai niet vinden of lig ik gewoon niet lekker.
    Gisteravond kwam ik zowaar snel in slaap, jeej! En om kwart over 1 stond mijn zoon aan mijn bed.... "Mam.. ik ben wakker." Ja heel leuk maar het is midden in de nacht vriend, hop naar bed jij. Dus daar ging hij weer. Half uurtje later... "Mam. Ik ben even bij papa beneden geweest om spray voor m'n neus te halen." :confused: Ja heel leuk, moest ik dat weten? Blijkbaar wel en zijn fles water was leeg. Dus hoppa eruit, fles vullen (een bidon) moest natuurlijk naar de wc en ja hoor. Klaar wakker.

Had ik ook nog de wasmachine tijd verkeerd ingesteld. Die startte om 5 uur ipv 6 uur DUS.. weer wakker. Ben d'r toen maar uit gegaan :rolleyes:

7. Brigitte1985

Brigitte1985 Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.018
    213
    63
    Kan niet slapen. Prikkelbare darmen spelen op, kruidig gegeten bij mijn oma.

Zoveel buikpijn dat ik ervan ril

8. Loesje1988

Loesje1988 Fanatiek lid

24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Hoesten,neus zit dicht en 38.2°C koorts ... dit wordt een heerlijk nachtje ,mijn man ligt al in het logeerbed ,want als ik dan eindelijk in slaap val, snurk ik en ik doe slaapkreunen als ik ziek ben... :roflmao: zelfs met oordopjes kan ie niet slapen..

9. DN2017

DN2017 Fanatiek lid

1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Omdat ons zoontje van 11 maanden net wakker werd omdat ik hem verplaatst had, want hij lag overdwars in zijn bed met zijn hoofd tegen de spijlen:rolleyes:. Ik had er gelijk spijt van dat ik hem verplaatst had :roflmao:. Blijkbaar lag hij prima zo:rolleyes:. Nu is hij uit zijn diepe slaap en hoest hij telkens...

Stom stom stom, mama:rolleyes:

10. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Al vanaf maandag heb ik koorts! Dus boven de 38,5 graad en we hebben de 39,8 zelfs aangetikt. Heeeerlijk! Ik dacht echt dat ik dood ging en dat het nooit meer goed kwam XD Als kers op de taart had ik het complete gezin besmet en lag iedereen er zo bij. Nu heb ik al die dagen geslapen, tussen het janken van zelfmedelijden door, dus vrees ik dat ik de rest van het jaar wakker ben XD

RobinBird vindt dit leuk.
  11. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.227
    4.457
    113
    Vrouw
    Heb vanacht al 6x moeten spugen. Vind er geen zak meer aan om zwanger te zijn. Ben bang dat als ik morgen op de weegschaal ga staan ik onder het gevreesde minimum gewicht van de diëtiste zak en terug moet aan de sondevoeding. En die gedachte helpt dan weer niet als je probeert te slapen :rolleyes:

Beterschap aan alle griepigen! Het heerst enorm geloof ik.

12. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.995
    3.321
    113
    Nacht 3 dat ik zo ontzettend aan het hoesten ben. Een prikkelhoest. Naast mijn bed ligt een hoestdrankje, glas water en honingsnoepjes. :o:

13. Lindawen79

Lindawen79 Bekend lid

9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Beterschap aan alle zieken!!
    Hier eerst 1,5 uur liggen draaien om eindelijk in slaap te vallen. Eindelijk in slaap moet ik weeeeer plassen o_O
    Nog een keer geweest om 3 en om 5.. en van ellende om half 7 opgestaan.. maar wel trek in ontbijt vandaag! :thumup:
    Hopelijk een rustige dag. Morgen weer beginnen na 2 weken kerstvakantie. :|
    En de laatste paar dagen begin ik ineens enorm vermoeid overdag te worden. Volgend de gyn neemt de groei vd placenta en beeb nu veel energie weg.
    Nou ja.... zolang het maar allemaal goed groeit ben ik happy :rolleyes:

Oilell en DN2017 vinden dit leuk.
  14. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Hier een heel goed feestje gehad gisteren en erna een dikke vette pizza, nu dus dorst dorst dorst en hoofdpijn. Tja eigen schuld dikke bult :rolleyes:

Oilell vindt dit leuk.
  15. Want2beAmom

Want2beAmom Fanatiek lid

9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Baby bouwt een feestje in mijn buik. Vreselijke fluittoon in mijn oor en ben er al 3 keer uit geweest om te plassen. Heerlijk dit :D...

Oilell en JongetjeM vinden dit leuk.
  16. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.227
    4.457
    113
    Vrouw
    Ik loop de hele dag al te spoken. Net anderhalf uur geslapen, maar half spugend wakker geworden. Heb vanmiddag gedouched en had de kracht niet meer om naar beneden te gaan. Besloten een nachtje in mijn eigen bed te slapen ipv het bed van de thuiszorg, vonden we allebei heel gezellig. Ik lig namelijk al anderhalve maand in de woonkamer. Mijn man draaide zich net om zodat hij me een knuffel kon geven en toen begon de ellende. Hij kan zijn geluk niet op en is net maar naar beneden verhuisd.

17. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Echt vreselijke koppijn (clusterhoofdpijn) dus net maar even een injectie gezet ....

18. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Piekeren.... ben al anderhalf uur wakker....

19. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Vannacht wakker door verkoudheid, neus helemaal verstopt en geen houding kunnen vinden om lekker te slapen. Als kers op de taart ook nog een paar keer eruit gemoeten om te plassen :rolleyes:

20. prjbt

prjbt Niet meer actief

Een kind met oorontsteking en een kind dat gisteren met stoel en al is omgekieperd en niet kon slapen van de pijn...

Nu al weken feest hier helaas..

Deel Deze Pagina