Omdat ik dacht dat het bijna tijd was om op te staan en mijn wekker niet instak en te lui was om mij recht te zetten om die van mijn man te zien. Uiteindelijk toch maar gedaan en bleek nog maar 3uur te zijn .
De reden is dat ik vaker eruit moet om te plassen en dan niet meer in slaap kom door een snurkende man naast mij.
Jongste van bijna 9 maanden is klaar wakker terwijl hij normaal na een fles s'nachts nog wel verder slaapt. Ligt nu te spelen naast me in bed.
Wij zijn vroeg wakker om de verloskamer te bellen ivm controle baarmoedermond. Wat een tijdstip pfff (Ze proberen mij vanaf maandag al inleidbaar te maken, zonder succes dus ik word er echt moedeloos van)
Lief dat je het vraagt. De kat moeten wij mogelijk laten inslapen ik ga zo bellen met de dierenarts. Met onze zoon komt het zeker goed, het is alleen nu lastig omdat er nog veel onduidelijk is.
Een uur geslapen.. vanaf 00.15 wakker Voorweeen, en ik kan geen houding meer vinden om te slapen. Dit al zo'n paar dagen.. het word tijd dat de kleine man komt.
Een dreumes die wakker werd , wss droompjes. En een volle blaas , en een man die nu nog volledig mijn oor eraf blaast met snurken!