Hier ook nog wakker. Ik ben gewoon niet lekker. Longen doen zeer, maar ik hoest amper. (Lees 3-4 keer over een hele dag) Geen koorts, maar wel hoofdpijn. Rest vh gezin, heeft de griep. Ik zal wel een restje ervan hebben.
Dochter werd wakker omdat ze dr speen kwijt was, daarna begonnen met kriebelhoest en houdt nu al 45 minuten niet meer op.
Vriend is aan de wandel.. irritant dat geslof door de woning waarschijnlijk weer te lang bezig geweest met zijn project, de tijd weer eens vergeten en gedacht shiiiit moet nu echt snel gaan slapen als ik over 3 uur naar mijn werk moet. Sukkeltje. Zo gaat het ongeveer 3x per week
3 zieken in huis waaronder ikzelf. Wat een heftige griep dit keer. Ik lig te woelen, te zweten, heb overal pijn en heb het ijskoud.
Koorts om het kwartier wakker, rugpijn en vreemde dromen. Is 12 jaar geleden dat ik voor het laatst koorts had, ben dus beetje vergeten hoe het ook alweer voelt.
Heel veel beterschap <3 Hier ook met als verschil dat we allemaal achter elkaar ziek werden. Ik ben de laatste.
Piekeren. Onderwerp: nachtmerrie van een wijkteam. Meer dan 3 maanden op zoek naar passende zorg voor onze zwaar zorgintensieve zoon. Verschillende vakantiedagen moeten opnemen om alle gesprekken te kunnen voeren. Over ieder gesprek apart verslag uitgebracht aan het wijkteam. Het wijkteam bij ieder gesprek de kans geboden om erbij aanwezig te zijn. Op schrift dat ze zelf geen oplossingen weten en we verder moeten gaan met onze zoektocht. Op schrift dat ze bezig zijn de indicaties te regelen. En dan nu een mailtje dat ze vanaf heden het beleid gaan wijzigen en dat het twijfelachtig is of het nog gaat lukken. Let wel, bij de zorginstelling is plek en het wijkteam is het ermee eens dat onze zoon de zorg nodig heeft en ze hebben geen alternatief geboden. En nee, het is niet de eerste keer dat ze dit soort dingen flikken. Ik heb echt zo'n spuughekel aan het overgeleverd zijn aan zulke onbetrouwbare mensen. De enige manier om bij een ander wijkteam te komen is te verhuizen...
Zijn ze wel afgenomen? Succes! Ik was vannacht wakker door mijn snurkende vriend, baby was een feestje aan het bouwen in mijn buik en had zo’n hongerrr Om 4 uur maar op de bank gaan liggen en gelukkig nog wel een uurtje kunnen slapen uiteindelijk.
@zwaaistaart en @Maaike87 Uiteindelijk nam het snel af! Ik heb ze al sinds een week of 16. Verloskundige is al meerdere malen thuis geweest om alles te checken maar ze kan nooit iets vinden wat het kan veroorzaken. Nog 5 uur slaap kunnen slapen Heel leuk als d e baby beweegt hé Maaike, minder leuk als dat jou weer perse midden in de nacht moet Ben je vandaag wel vrij?
@Louise11110 wat vervelend joh. Harde buiken zijn niet prettig, helemaal als ze pijn doen lijkt mij.. Hier ook veel harde buiken (gelukkig niet pijnlijk) maar gelukkig doen ze verder niets, dat is ook gecheckt. Ik ben gelukkig vrij, ben sinds gisteren ziek gemeld vanwege mijn bekken. Moet jij wel werken?
Fijn dat je vrij bent! Goed je rust pakken hoor! Je hebt al je energie nodig over 8 weken! Ik ben gelukkig vrij tot en met dinsdag! Zit er wel aan te denken om me voor 25% ziek te melden ofzo. Ik sta aan het bed in een ziekenhuis dus echt fantastisch is dat niet met een dikke pens die om de haverklap zeer doet