De kat zat eerst naast me aan de vloerbedekking te krabben, sprong vervolgens op bed om kopjes te geven. Ik haar buiten de kamer gezet. Gaat ze aan de deur krabben Nanlieflief brengt haar naar beneden maar doet de kamerdeur niet dicht! Kwartier later hele ritueel opnieuw gr..
Druk in mijn hoofd. Snurkende man naast me. Nog steeds last van die vervelende kriebelhoest en het bed ligt niet lekker. Over 5u gaat de wekker alweer om te gaan werken.
Kind 1 had in z'n bed geplast.... Daar wordt je wel wakker van... Bed verschoont... Nu kind 2 naast me, krijgt 't warm en koud in eigen bed mja lig nu niet heel comfortabel meer
Wij zitten weer gezellig aan nachtvoedingen. Moet de nachten alleen doen omdat man met een nek hernia zit. Normaal doen we het beetje om beurten Gelukkig kan ik dan sochtends nog wel even een uurtje meepikken. De kinderen zijn dan rustig aan t wakker worden en dat red man wel
Normaal zou mijn wekker bijna gaan (en daar ben ik meestal al voor wakker), maar ja gastouder met ouders in niet-vitale beroepen betekent dat ik mag uitslapen. Helaas ‘weet’ mijn interne klok dit nog niet en lig ik al vanaf 5.30 te woelen. (Ook door de stress hoor: het voelde zo k.. om mijn ouders af te zeggen)
Plinten..... Afgelopen weekend zou mijn man de plinten op de babykamer maken zodat ik vanaf maandag kon schoonmaken, meubels erin en inruimen. Is dus niet gebeurt door omstandigheden! Kinderen hele week thuis door sluiting scholen. Nu dus gister ochtend bij het gaan van de wekker van mijn man er ook maar uit gegaan om plinten te zagen terwijl de kinderen nog sliepen. Eigenlijk zou ik dat straks ook doen. Maar kan de slaap niet vatten door het onafgemaakte werk en de enorme druk die voor mij op die babykamer ligt. Moet bijna bevallen! Dus om 2 uur er maar uit gegaan. Alle plinten en plakplinten geplaatst! Trots op mezelf en zo moe nu. Alles met hand gereedschap. Schoefmachine en decoupeerzaag leek mij nu niet handig haha.
Haha, ik moet er wel om lachen. Hard gewerkt vannacht! Hopelijk kan je nog wat uurtjes maken nu. Hier lig ik al bijna 2 uur wakker, geen idee waarom, maar ik heb dat nu regelmatig tijdens de zwangerschap. Irritant kwaaltje
Pff snachts iedere 2,5 a 3 uur kolven. EN daarna ook nog fles geven. Ik ben er wakker en moe van letterlijk en figuurlijk