Wat is de reden dat jij vannacht wakker bent?

Discussie in 'De lounge' gestart door Madelie, 9 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lappies

    Lappies Actief lid

    21 aug 2018
    278
    167
    43
    Adrenaline en onrust van het werken is denk ik de oorzaak van mijn slapeloosheid. Daarnaast maak ik me ineens zorgen, ik ben 8 wk zwanger en ik weet niet waar ik goed aan doe. Ben toch bang om besmet te raken met corona en de eventuele gevolgen voor mij of mn kind. Er is nog zo weinig bekend dat niemand met zekerheid kan zeggen wat de effecten kunnen zijn.
     
  2. PenF

    PenF VIP lid

    20 aug 2009
    8.288
    2.216
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Stress om het bolwerken van afstandsonderwijs icm thuisonderwijs van de kinderen.
     
  3. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Zoals elke nacht: onze oudste die zn speen kwijt is. Ik wil van dat rot ding af, maar nu met het thuiswerken met kinderen en het gekke ritme vind ik het niet het juiste moment. De periode voor Corona had ik verlof en hadden we net een baby. Ook niet het juiste moment
     
  4. Luppy

    Luppy VIP lid

    1 dec 2007
    7.042
    2.174
    113
    Al dagen word ik om 5 uur wakker, kan niet meer slapen, val vervolgens om 21 uur in slaap op de bank omdat ik zo moe ben, van dat vroege wakker worden en word dan de volgende ochtend weer veel te vroeg wakker. Heel handig....
     
    duitshollandsmeisje vindt dit leuk.
  5. mum2be2

    mum2be2 Fanatiek lid

    4 jan 2010
    3.896
    3.378
    113
    Vrouw
    Hond die aan de diarree was, dus ik was een bench en hond aan het schoonmaken om 3.15 uur :confused:
     
  6. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.594
    3.483
    113
    Een auto-inbraak achter ons waar we wakker van werden. Politie gebeld, die waren er snel, maar helaas was hij er al vandoor. Daarna kon ik niet meer slapen.
     
  7. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ah dat is niet leuk, mijn vriendin die begin juni trouwt heeft precies dezelfde gedachten als jou. We hebben gisteren besloten dat haar vrijgezellenfeest (of weekend) die in mei gepland staat word omgezet naar een afterparty (als de bruiloft door gaat).
     
  8. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Dochter had honger dus daar werd ik wakker van.
    Bij het opstaan kreeg ik ineens enorme buikpijn en nu kan ik daardoor niet meer slapen :(
     
  9. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Een onverklaarbare pijn in mm been.
     
  10. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Pff wat een heidense nacht was het! Al wel een tijd wakker trouwens maar even klagen hoor.. Man die de hele nacht liep te ijsberen en uiteindelijk met een afschrikwekkend oergeluid begon over te geven.. (in de limonadekan omdat hij geen emmer of bak kon vindeno_O)
    Dochter die 4 x wakker was en uiteindelijk na een flesje melk pas weer ging slapen (ze is 2:|)..
    En als klap op de vuurpijl had ik nog een levensechte nachtmerrie waarin er werd ingebroken bij ons. Zo echt dat ik daarna alle deuren en ramen ben gaan controleren:o:
    Je snapt het al, ik heb niet veel geslapen vannacht..
     
  11. MinnieMouse94

    MinnieMouse94 Niet meer actief

    De reden dat ik voor de tweede nacht op rij wakker lag, is onze aso buurvrouw met haar feestjes. En dan echt tot die in de nacht/vroege morgen. Na twee appjes en weinig verbetering, de politie gebeld. Morgen woningbouw bellen op hun advies. Ik weet 't niet meer, kan wel janken van de moeheid en weet niet hoe dit op te lossen. Het komt door oordoppen heen, huizen zijn ook wel oud en gehorig, maar zij maakt gewoon achterlijk veel herrie. Voel me zo boos nu. 'Gelukkig' dat de buurvrouw aan haar andere kant ook heel veel overlast ervaart, dat maakt dat we hier niet alleen in staan. Deze twee nachten staan niet op zichzelf, het wordt alleen steeds erger.
     
  12. elliepellie

    elliepellie Fanatiek lid

    28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Helaas word mijn angst waar en zal mijn bruiloft die op 29 mei gepland stond moeten worden verzet.... hopelijk gaat dat allemaal zonder al te veel extra kosten :cry:

    Ik weet iig waar ik komende nacht wakker van ga liggen :(
     
  13. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Steeds meer angst om dat klote virus.
    Ik heb een vitaal beroep en sinds kort een auto-immuun ziekte. Ik val dus in de risicogroep.
    Het liefst sluit ik mezelf en mijn gezin op in huis. Ik durf steeds minder de straat op, laat staan naar de supermarkt etc.
    En daar lig ik wakker van.
     
  14. Dagda

    Dagda Fanatiek lid

    8 jul 2019
    1.687
    1.855
    113
    Vrouw
    En drukke baby die mijn ribben, die toch al bont en blauw zijn, maar blijft trappen.
     
  15. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Ok heb of aderontsteking of trombose in mijn been.

    In ieder geval een mooie rode plek, gisteren bij de arts geweest en nu een ingezwachteld been en werd net wakker van de pijn.... die loopt nu van de plek op mijn onderbeen tot mijn knie maar mijn lies doet ook pijn ....
    En geen pijnstilling omdat dat de bloedwaarden kan veranderen. Morgen om 08.10u weer bij de arts zijn, bloedprikken.
     
  16. Snies

    Snies Fanatiek lid

    22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    De afgelopen nachten ben ik vooral telkens wakker van het veel moeten plassen helaas. :(

    Of een kind hebben die dan wakker wordt omdat hij dorst heeft of zijn speen kwijt is of een enge droom heeft gehad.
    Beker in zijn bed laten heeft geen nut, want voordat het dan nacht is heeft hij hem al leeggedronken. :rolleyes:

    Gelukkig geeft hij tegenwoordig zelf aan wat hij wilt dus geen nachten meer waarbij je met een slapend hoofd alles uit de kast moet halen om te achterhalen waarom hij wakker is.
     
  17. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.448
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Vrijwel elke nacht zelfde riedeltje; word rond 04:00 wakker omdat ik moet plassen en dorst heb en dan lig ik nog bijna een uur wakker:roflmao:
     
  18. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    De laatste tijd ging het zo goed. Nu toch weer om 03.45 wakker:cry:
    En waarom? Joost mag het weten.
     
  19. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Oeii... Dit doet zeer! Slik je al antibiotica? Zo'n ontsteking kan nog lang klachten geven. Hopelijk snel voorbij! Veel beterschap?
     
  20. Suuster

    Suuster Fanatiek lid

    6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Vriend die om 4:30 uit bed moet voor een nachtdienst.. altijd z’n wekker te lang laat afgaan en dan vervolgens met een zucht uit bed.. hierna net iets te hard gaat douchen en de kat vervolgens opsluit in de badkamer.. en als het dan eindelijk stil is.. blijkt dat de kraan nog drupt:o:
     

Deel Deze Pagina