Ik werd om 3 uur wakker en moest plassen, nu kan ik niet meer slapen.. Lig te wachten op weeën die maar niet willen komen (gisterochtend zijn mijn vliezen gebroken)
Oeh succes! @Maaike87 Hier ook al sinds 03.40 wakker, dochter was haar knuffel kwijt, even plassen, en toen kon ik niet meer slapen. Hoop dat ik zo nog ff kan slapen.
Oeh succes! Hier ook al sinds 03.40 wakker, dochter was haar knuffel kwijt, even plassen, en toen kon ik niet meer slapen. Hoop dat ik zo nog ff kan slapen.
Alle drie de kinderen wakker vannacht. Met de jongste de hele nacht bezig geweest. Zo gaat het al een week 3. Er moet echt wat veranderen met de jongste, want we gaan dit niet nog heel lang volhouden. Tijd voor doorslapen. Dat zou echt een lichtpuntje zijn in deze bizarre tijd.
De reden dat ik wakker ben is dat ik nooit kan doorslapen. Sliep vanacht om 23:00,wakker op 2.00 en ik kan er de donder op zeggen dat ik pas om 5 uur slaap. Dit is dus al maanden. Ik heb geen kindjes,dat scheelt met uitslapen maar vind het zo mega irritant.
Het ritme is wel hier Iedereen slaapt laat slaapt ochtend uit Incl de kindjes Ga nu maar proberen me ogen te sluiten
Ow wat naar! Het is niet het beste advies voor zulke mini’s maar ze mag volgens mij al ibu. Dat werkt echt als een trein. Het heeft geen voorkeur, maar incidenteel geeft het mss wel even rust voor haar.
Ik lig maar te malen en malen,.... ik wil werken, mijn man ondersteunen, mijn huis perfect schoonhouden, de kids helpen en entertainen, gezond eten, etc. HET GAAT NIET! Mijn werkster is er mee gestopt denk ik, heel begrijpelijk, maar juist nu ik haar zoooo hard nodig heb! Het was of scheiden hier thuis .... of het roer moet om. Dus ik ben gestopt met veel poetsen, we eten diepvries groenten vandaag en ik doe geen REET als spelen en werken met de kindjes vandaag
Er zit een krolse kat in de tuin van de buren, schuin onder mijn slaapkamerraam. En ik voelde me al zooo belabberd. Kan echt wel janken!
Ik heb een speciaal kussen ivm whiplash...nu vroeg ik gister zoon het oude kussen weg te gooien in de klerencontainer ...heeft meneer me nieuwe kussen a150euro erin gegooid dus heb geen oog sicht gedaan zonder kussen ... Gelukkig is de vader van een vriendje on de gemeenteraad die heeft rond gebeld Ze komen vandaag de container ophalen maken m op milieustraat leeg kan ik me kussen eruit zoeken en dan laden ze alles weer op om weg te brengen dus zit te wachten op telefoon en dit allemaal voor een doos Bossche bollen hopelijk slaap ik vannacht weer
Dat heb ik ook gehad.. in de nacht van dinsdag op woensdag; ze is uiteindelijk donderdag avond geboren... Benieuwd hoe het bij jou gaat!
Mijn nek doet zoveel pijn, telkens als ik draai word ik wakker vd pijn. En dan moet ik plassen.. en dan lig ik weer even wakker
Ik heb het idee dat ik steeds kleine beetjes vruchtwater verlies... Of ik heb ineens last van ernstige stressincontinentie Zometeen de verloskundige maar bellen.
Geen reden. Ik lig altijd 2 uur te pitten en word dan wakker en slaap voorlopig niet meer. Dit duurt nu al bijna 2 weken en heb ik een maand geleden of zo ook es gehad
Na een paar goede weken is de misselijkheid weer terug. Ben er vanacht al 5x uit geweest en kan nu mijn draai niet meer vinden in bed.