Nergens iets over te vinden op internet, maar de traumaheli ging leeg weer terug, ambulance deed het rustig aan, dus ga er vanuit dat het meeviel ( er ging wel iemand in).
Ik denk dat ik zo ga bevallen haha. Vliezen spontaan gebroken en nu lichte weeën met lange tussenpozen. Slapen lukt uiteraard niet meer tussendoor. Hopelijk zet het snel goed door (voor de andere kinderen wakker worden).
Ik slaap slecht snachts omdat ik benauwd ben. Heb ook een verstopte neus, ik begin te denken dat dit niks te maken heeft met de vermoedelijke corona 2 weken terug. Maar dat het eerder hooikoorts is (maar hoe gaat ik dat zeker weten/behandelen, mijn arts doet alleen telefonisch consult).
Ik werd wakker omdat mijn zoon naast mij is komen slapen en heel onrustig is. Ik ben dus maar even opgestaan. Toen besloot ik dat het een goed idee was even iets op you tube te kijken, not!! Ik stoot op 10 scary stories that really happened, deel 1 t/m 3. Dat was een heel dom idee, ik zou het liefst alle kasten doorzoeken, onder de bank en bed kijken. Maar ik ben te moe om het te doen.
Jongste zoon heeft hoge koorts. Arm mannetje. Dus heb een onrustig nachtje gehad. Ga straks nog even slapen. Dan kan man even op de kids letten.
Kruimel in mijn buik begon om 6 uur al aan een feestje heb hem even toegesproken maar daar werd hij alleen maar enthousiaster van..
Wat naar! Veel aan je hoofd? Ik vind het ook fijn als ze zo rustig bij mij ligt maar snachts wil ik ook graag slapen
Vannacht wakker voor nachtvoeding (dat is uiteraard niet zo erg) en daarna nog 2 uur bezig geweest omdat ik hem dan niet meer kan wegleggen. Maar dat is eigenlijk elke nacht zo