De krulshampoo en conditioner van John Frieda. En verder af en toe een masker gebruiken van john frieda. Gebruik je verder veel de fohn of een straightner? Dan zou ik ook zo'n heat beschermer gebruiken.
Zelf heb ik geen krullen, maar wel 2 kinderen met een enorme bos. De jongste heeft krullend/kroeshaar. Ik gebruik voor beide de conditioner van Elvive (extraordinary oil). Meestal co-wash ik hun haar en 1x per week was ik hun haar met normale shampoo. Hun shampoo komt van de Black hair shop; curlykids Daar hebben ze ook versies van voor volwassenen. Ze hebben beide prachtige bouncy, glanzende krullen
Ik gebruik Davines of Waterclouds. Afwisselend van elkaar, maar net wat ik in huis heb. Wat duurdere merken maar wat top spul. Ik heb behandeld, pluizig haar way behoorlijk onhandelbaar kan zijn.
Ik gebruik Biosilk Silk Therapy je haar word er eerst droger van ( zitten namelijk geen troep in de shampoo die je haar zachter maken) maar als je even volhoud gaat je haar er een stuk beter van uitzien en voelen! Ik heb zelf ook krullen en had echt heel droog haar. Toen ben ik met deze shampoo en conditioner begonnen en na 2 weken zag mijn haar er weer helemaal mooi uit! Online is die veel goedkoper te krijgen dan bij de kapper!
Ik zie ook veel dames die de producten van Lush gebruiken. Welke producten gebruiken jullie dan? Worden de bars ook gebruikt? En hoe bevallen die? Tot op heden kom ik altijd terug onder shampoo van Dove die ik vaak het fijnste vind maar zou best die van Lush wel eens willen proberen!
Aussie. Voor mn dochters met mega krul haal ik bij de afrikaanse haarwinkel conditioner van pink of dream kids. Verkopen ze tegenwoordig ook veel bij de kruidvat. En daarna in handdoekdroog haar curl en shine van andrelon
Ik heb tot nu toe Honey I Washed The Kids shampoo bar, Karma Komba, Smugglers Soul, en Seanik gebruikt. Vind ze allemaal erg fijn! Mijn Lush stash is enorm, dus ik gebruik op dit moment Smugglers Soul (die is van de vaderdag collectie) American Cream, Happy Happy Joy Joy, Curly Wurly l, I love Juicy en Big Shampoo. (Gebruik meestal nooit een hele week dezelfde shampoo, pak gewoon waar ik zin in heb) Moet Jersey Bounce, Fairly Trade Honey, Cynthia Sylvia Stout binnenkort nog proberen. Op de Lush website kun je je een beetje oriënteren en zien wat geschikt is voor jou haar. (En een geuromschrijving) Ik vind New bijvoorbeeld helemaal niet lekker ruiken, maar schijnt ook een fijne shampoobar te zijn.
Nee Heb het ongeveer een jaar volgehouden... Daarna ben ik weer overstag gegegaa haha maar was het nu niet meer elke dag zoals voor m'n no poo fase haha. Dus mijn bolletje heeft er wel van geleerd
Ik heb geen krullend haar. Maar ik gebruik schwarzkopf 7 kruiden shampoo zonder siliconen merk dat mijn haar het daar veel beter op doet en kokos boost crèmespoeling van Andrélon. Heb nu iets van syoss staan zonder siliconen ben benieuwd hoe die is.