Wat is de vervelendste eigenschap van je Partner?

Discussie in 'De lounge' gestart door Cynnie1984, 7 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yelice

Yelice Niet meer actief

:D HAHA ik moet wel erg lachen hoor hoe we ons soms kunnen ergeren aan onze mannen.
    Grappig hoe herkenbaar bepaalde dingen zijn :p
    Je zou je soms afvragen wat doen we met een vent :$:D

2. Onder water

Onder water Niet meer actief

Ik vind het vreselijk irritant als hij te laat komt , m.n na de voetbal.
    Meestal vraag ik dan hoe laat hij thuis komt , hij geeft een tijd aan en vervolgens komt hij 2 uur later opduiken.

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    hihi wat een leuk topic! En sommige dingen zijn zooo herkenbaar!
    Mijn man is een echte workaholic...hij heeft het echt uitgevonden en verbeterd...Enige waar hij over kan praten is zijn bedrijf..heel interresant hoor maar wil ook wel eens wat anders horen!
    Verder..opruimen...komt niet in zn woordenboek voor...
    Wasgoed..niet IN de wasmand..neeeeee er BOVEN OP! Want dat is makkelijk..:(
    Glazen etc..niet IN de vaatwasser ..neeeee.... op het aanrecht erboven...heb weleens gevraagd of die 10 centimeter bukken echt zo lastig is voor hem...:$
    En als ik hem dan een keer wat vraag te doen ( ik doe nm ALLES in het huishouden) dan is het zuchten en steunen en moeilijk doen en zeggen dat hij al zo hard werkt..(ok minimaal 6 dagen in de week..)
    En snurken (maar meestal val ik net iets eerder in slaap)
    En stinkvoeten..bah!
    Net als bij iedereen is hij voor mij de liefste man hoor! Maar fijn dat je hier in het topic even je klachten kwijt kan! hihi

x

4. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    jeetje zeg die mannen hebben ook echt allemaal wat ik lig weer in een deuk joh vooral over die vent die als een paard eet en met die heuptasje omg

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    dat hij altijd zijn kleding langs de wasmand ipv erin gooit en dat hij dan eind van de week vraagt waarom hij geen shirt heeft. tja was het alleen als het in de mand zit.

niet luisteren, is hij zo druk bezig op de pc dat ie niet hoort wat ik zeg vertel een heel verhaal en hij antwoord dan gewoon ja. zeg ik weet je wel wat ik heb gezegt ' úuhm wat schatje" grrrr

en dan van die stomme dingen. ikke, schatje wat eten we vanavond. hij, o maakt niet uit. ikke "oke dan eten we rijst met kip" . hij weer, nee daar heb ik geen zin in. tja zeg dan gewon waar je zin in hebt pfff moeilijk hoor.

op de wc gaan zitte schijte met de deur open, snap dat echt niet.

opruimen doet hij nu trouwens als de beste, hij heeft 5 weken voor het huishouden en me dochter moeten zorgen en denk dat hij is wakker geschud hoeveel werk het eigenlijk is. daarvoor liet ie van alles staan zoals lege blikjes, na het eten bord niet leeggooien maar gewoon zo de wasbak in bijvoorbeeld, stofzuigen had ie nog nooit van gehoort en nu. bedrust is dus goed geweest voor mijn en voor hem :)

dat was het wel dus gewoon de typische manne dingen.

6. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Ehmmm... Ik denk dat ik dan dat knabbelen op de zijkant van zijn duimen het ergste vind. Daar waar de nagel overgaat naar de huid zeg maar.
    Knabbel, knabbel, knabbel!
    Ja, maar er zit een velletje... Ja! dan moet je er ook niet steeds aan zitten, zo geneest het natuurlijk nooit! Aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!

Echt irri! En vooral vies! hahahaha

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hahahaha.... dat doe ik soms ook hoor. :)
    Daar heb ik schijt aan! :D

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hij is soms wat laks met het regelen van dingen die hij zou regelen. Doe het vaak uiteindelijk alsnog zelf.
    Sorry zeggen...daar is ie ook niet zo goed in...maar die trouwe hondenogen maken veel goed hoor :D

Ben en blijf smoorverliefd, klef he!

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Jaaaa, das ook heel herkenbaar!
    Soms schrik ik me helemaal de pleuris.:$

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ok heb je fff;);)

dat als ik iets vertel hij gewoon naar tv blijft kijken. en dan drie dagen later binnen komen: he muts heb je het algehoord van die en die? eh ja schat dat heb ik je een paar dagen geleden al vertelt. hij: das niet waar. jij vertelt mij nooit niks. zucht! nee schat toen was het erg spannend op tv toen ik het je vertelde.;)

als ie de afwas doet vergeet ie zogezegd het fornuis schoon te maken.

hij kan niet klok kijken. als ie zegt om 12 uur thuis te zijn wordt het standaard een uur later

hier gaan ze nog net niet met de deur open poepen maar als ie klaar is laat ie wel daarna alle deuren openstaan. dus meurt nog alles

hij heeft er een handje van om bv nog 1 dropje, 1 handje chips of 1 plakje worst in een verpakking te laten zitten en dat dan weer in de kast gooien. eet het dan gewoon op.;)

onderbroeken worden lekker met het kruis naar boven in de wasmand gegooit!

nou dat was het wel.
    gelukkig heeft ie ook veel lieve eigenschappen:
    hij doet zittend plassen
    nam bv gister zomaar een parfummetje voor me mee
    hij neemt regelmatig bloemen mee
    hij verschont het konijnenhok
    ik mag thuisblijfmama van hem zijn
    hij kan goed koken
    hij is niet gauw boos

11. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Groot gelijk dan dat ie het zelf moet gaan halen!:D

12. Pindarotsje

29 okt 2008
    66
    0
    0
    Was dat maar zo, het zit er echt in bij 'm. En ik zeg het al bijna acht jaar lang elke dag ;)

Inderdaad, kan ik ook behoorlijk kwaad om worden. Vooral als het iets is waar ik dan net zin in had.

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ohja, zijn selectieve geheugen.
    Voor zijn werk vergeet hij echt helemaal niks...denkt bij wijze van nog voor anderen maar thuis...
    De wasmand eens leegruimen (als hij pal voor de trap staat vergeet hij hem nog mee te nemen) eenmaal boven wordt hij echt niet leeggeruimd als ik het niet doe.

14. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

oew! ik bedenk er nog een paar!

-hij wil alleen fruit eten als ik het pel.
    -hij laat de kaas altijd buiten de koelkast staan.
    -hij belt me gemiddeld 2 a 3 keer op mijn werk om te vragen wat ie moet doen als hij een papadag heeft. (hoe laat moet ze flesje? ze heeft gespuugd waar ligt een schone molton? etc.) komt omdat ie het perfect wil doen is eigenlijk heel lief :D .

hij is echt super hoor! maar soms....;)

15. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

die van mij heeft ook echt de pest aan luiers verschonen. en dan vooral poepluiers. pas ging ik met mn ma naar guus meeuwisen toen s'ochtends had marinte gepoept. hij was helemaal gelukkig dat ze gepoept had. hij vroeg: hoe groot is de kans dat ze nou vandaag nog een keer poept? ik zei: nou niet zo heel groot ( meestal poepte ze toen nog 1 x per dag)
    dus wij s'middags weg. zijn we in eindhoven krijg ik een sms: ze heeft weer gepoept!
    komen wij s'avonds thuis.... zegt ie; ze heeft in totaal nog drie keer gepoept hoor!!! hahahaha ons meisje heeft papa een goede vuurdoop gegeven hahhaha. en overal lagen hydrofiele luiers en rompers en alle vieze was had ie in bad gedaan en het bad vol laten lopen. hij had dus wel goed opgelet dat poepwas in watre moest maar had natuurlijk ook gewoon in een emmerrtje gekund hahaha

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Na de meeting met de Walvisjes hebben wij op luiergebied de volgende slogan: Finders keepers :D

17. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hai,

Dat hij 's ochtends en 's avonds na het tandenpoetsen even enorm gaat roggelen etc. en dat ik soms later dan vanalles weer aangekoekt terug vind...yuk.

Dat hij met boodschappen doen altijd met andere dingen thuiskomt of met een anders soort/merk dan dat ik gewend ben en dat ie dan zegt: die van jouw was er niet (yeah right).

Dat hij de bovenverdieping stofzuigt (heel zelden hoor) en dat die dan de gang boven niet doet :(. Vergeten of zo??

Dat als we dan samen boodschappen doen dat hij denkt dat hij beter kan inpakken dan ik!! ha ha.

Verder de ideale man en vader dus :).

Charlie

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ow jee, ik lees veel ergernissen bij jullie mannen die op mij zouden kunnen slaan..:)
    Selectief geheugen, wasmand 'vergeten', 1 ding in een verpakking laten zitten en weer terugzetten.. En nee, ik heb geen piemel en zelfs tietjes!:D

19. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Dit weekend ben ik erachter gekomen dat hij er nog 1 heeft ;)

We gingen een nieuw matras kopen bij de Ikea nou wij een aanhangwagen gehuurd en gelijk maar even een aantal grote dingen naar mijn en zijn ouders gebracht om er lekker van af te zijn.

Daarna gingen we dus naar de Ikea wij naar de bedden afdeling om de juiste matras uit te zoeken nou wij besloten dat we een bepaalde matras wel wilde hebben wij het schap nummer enzo opgeschreven. Komen we beneden bij de juiste stelling is hij op!! wij naar de klanten service en hij komt pas weer aanstaande woensdag weer binnen!

Nou chagerijnig dat hij was omdat het niet zo gegaan is zoals hij wilt... ik zo van jah schat niet alles gaat zoals jij dat wilt he... nou heel de zaterdag hartstikke chagie! pffff

Maar dit is me wel eens vaker opgevallen als iets anders gaat zoals hij verwacht (lees wilt) dan issie gelijk boos :( pfff mannen ;)

20. Anique

Anique Niet meer actief

De slechtste eigenschap van mijn man vind ik dat hij heel erg veel achter zijn laptop zit, en dan echt totaal onbereikbaar en ongezellig wordt :S

Deel Deze Pagina