Wat is de vervelendste eigenschap van je Partner?

Discussie in 'De lounge' gestart door Cynnie1984, 7 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Mijn man kan vreselijk mopperen, echt over NIETS, en daarbij dan ook nog schelden en vloeken waar mijn dochter bij is. Daar word ik soms zo ongelukkig van...

2. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    @onsukkie:vreselijk zeg dat schelden waar je dochter bij is! kan me voorstellen dat het je zeer doet!

De mijne beloofd dingen maar wilt het wel doen wanneer hij t nodig vind! grrr.... en hij heeft tig hobby's, das niet erg hoor maar we wonen op ca. 75 m2 en het vreet allemaal ruimte!

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zoveel dingen zijn zo herkenbaar!!!

Er zijn wel meerdere dingen waaraan ik me {vooral nu ik een hormono ben} aan erger...

Het meeste draaid om hetzelfde;
    *spullen laten slingeren, niks opruimen en ook niks zien!
    Voordeel is wel dat als ik hem wat vraag hij het doet of opruimd.
    *hij kluift zijn handen altijd af das echt goor wahaha en rookt bleh
    *hij kan nogal vrek zijn, over dingen niet nadenken voordat hij iets zegt. Zo vind hij het belangrijk dat onze dochter een beetje waarbaar wordt maar dan zegt hij bijvoorbeeld laatst in de winkel waar een vreemd jongetje me dochter een beetje staat te pesten; sla hem toch op zijn gezicht man! Hij bedoelt daar meer mee; bijt toch eens van je af dan wat hij letterlijk zegt! Maar daar kan ik héél boos om worden! Ik zou zeggen; Kom op meisje zeg maar gewoon dat dat niet leuk is!... meer zulke "flap uit" dingen
    tja dat was het wel maar de eerste ergernis is ook echt de ergste en dat zie ik ook echt overal in terug, je kunt hem met niks laten! Laatst heeft hij uren en uren de garage opgeruimd, nu kom ik weer maar net binnen en laten wij een garage hebben van 11 meter lang en een meter of 3/4 breed! Er staat wel een vouwwagen in maar toch! grrr

ach wij super vrouwen....

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    oja zeggen dat hij luisterd maar gewoon mij aanhoren oja maar half luisteren en de tv belangrijker vinden wahahaha

Deel Deze Pagina