Ik had even een vraagje. Onze zoon is momenteel 5,5 week oud en weegt 4035 gram. We geven hem 7 a 8 voedingen,ligt er net aan hoevaak hij snachts komt. we geven hem 1 voeding van 120 met 4 schepjes en de rest 90 met 3 schepjes. Is dit goed zo? Als we minder geven heb ik echt het gevoel dat hij nog honger heeft.
Beste Stephanie86, Met een gewicht van rond de 4 kg zou je kindje ongeveer 600 ml moeten krijgen. Jullie zitten daar nu dus ruim boven. Waaruit blijkt dat je kindje honger heeft? En geef je hem tussen de voedingen wel eens een speentje? groet, Anne
Ja hij krijgt ook een speen. Af en toe komt hij na 2 uur weer. (meestal 1x per dag) en als ik hem dan eerder de fles geeft gaat die ook leeg. (probeer et eerst met de speen op te lossen maar die wilt hij dan niet) Maar heb et gevoel als ik hem maar 600 ga geven dat hij echt niet genoeg heeft. hij komt nu ook echt standaard om de 3 uur zelf. Maak hem niet wakker voor de voeding, hij komt echt zelf. Ook snachts. heel af en toe zit er een keer 4 of 5 uur tussen snachts maar meestal echt om de 3 uur. Hij zit nu zoiezo in de 700 cc. Of zelfs meer als het 8 voedingen zijn.