Wat is de volgende stap?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jannegie, 28 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Ik werd na het stoppen met de pil één keer natuurlijk ongesteld en daarna niet weer. Hiermee ben ik bij de gyn terecht gekomen. Zij heeft mij Duphaston voorgeschreven. Hierna werd ik mooi ongesteld en kreeg vervolgens een cyclus van 41 dagen.
    Maar nu in deze cyclus wordt ik weer niet ongesteld. Ook is er in mijn temperatuur niet echt een eisprong te vinden. Mijn inwendige echo was goed.
    Als ik volgende week nog niet ongesteld ben krijg ik weer duphaston. Maar als het nu na de tweede keer nog niet op gang komt, wat is dan de volgende stap?
    Wat is er mis bij mij?

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi,

Misschien dat ze je clomid voorschrijven. Bevordert de eisgroei/sprong. Veel succes in ieder geval en fijn dat je geholpen wordt.

gr vruchtje

3. wolly

wolly Niet meer actief

Ik heb het ook zo ongeveer.

Als ik staks niet ongesteld word en niet zwanger ben, krijg ik eerst weer provera en dan moet ik clomid gaan slikken op dag 3 van mijn cyclus, dus denk dat dat de volgende stap bij jou ook zal zijn.

Liefs wolly :)

4. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    ik denk eigenlijk net als de anderen dat de volgende stap clomid is, ze zullen gaan kijken of je pco hebt of iets anders.

5. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Ik dacht dat ze pco konden zien op de inwendige echo. Die heb ik al gehad. Alles was goed.

Maar bedankt voor jullie snelle antwoorden!

Ik hoop dat deze tweede kuur mn lichaam gaat wakker schudden.

6. Doortje Dartel

30 okt 2007
    90
    0
    0
    Kantoormiep
    Groningen
    Hoi Jannegie,

Nou spannend hoor! Ik hoop dat je snel zwanger bent of dat ze anders snel een behandelplan voor je kunnen maken! Succes!

Doortje

Deel Deze Pagina